abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169350507
R&P / Bewust/gewenst kindloos #4: VOOR kindvrije mensen, niet over.

Teringjantje zeg. :’) :’) :’) :’)

Wat een stel dramatische eierstokken zitten er toch in die reeks, en erger nog, beheren de modereerknoppen. Totaal niet objectief, dat is nog tot daaraantoe, maar wat erger is dat ze zich vooral als slachtoffer zien VAN HUN EIGEN KEUZE.

Het is een topic voor kinderlozen, je mag er geen afwijkende mening hebben, en je mag er ook vooral niet discussiėren. Het is eigenlijk een ordinair klaagtopic van hormonale types die zich en elkaar vooral aanpraten hoe zielig ze wel niet zijn omdat er weleens iemand interesse toont en vraagt of ze ooit aan kinderen willen beginnen. De dames zijn inmiddels begonnen aan de vierde reeks, en 4 reeksen lang is er slechts 1 geldig punt gegeven. Verassend genoeg was dit van antikindfundamentalist Motorbloempje die aangaf dat het haar beslissing is om te sterilliseren en dat artsen dat vaak weigeren bij jonge vrouwen. Dat ben ik dus met haar eens. Maar ook alleen op dat punt, voor de rest is het een aaneenschakeling van gejammer en gezeur, zoals alleen vrouwen dat kunnen.

- “er wordt gevraagd wanneer ik aan kinderen ga beginnen”
- “ als ik zeg dat ik geen kinderen wil zeggen ze dat ik gewoon de ware nog niet tegen ben gekomen”
- “als ik op een kinderverjaardag ben draait het alleen om het kind en heeft mijn bff te weinig aandacht voor me”(ja echt, naar een kinderverjaardag gaan en dan klagen dat het niet om jou maar om het kind draait)

Voor een gezond, mentaal fit mens zijn zulke zaken natuurlijk van geen enkele hinder. Maar nee, de dames zijn elkaar al 4 reeksen aan het ophitsen met hoe moeilijk ze het wel niet hebben :’)

Het is natuurlijk helemaal niet ingewikkeld. Je wilt geen kinderen, dan neem je geen kinderen. Maar accepteer dan ook dat anderen misschien die verwachting wel hebben en er naar informeren. Als je daar al geestelijk onder lijdt, ben je helemaal niet geschikt om kinderen groot te brengen. Tijdens het typen van deze klacht realiseer ik me eigenlijk pas dat de werkelijke klacht dus is dat deze vrouwen niet direct gesteriliseerd worden en in theorie rond hun 35e nog klepperende eierstokken kunnen krijgen en zich zouden kunnen laten bezwangeren.

Aangezien er geadviseerd wordt een topic te openen als je een afwijkende mening hebt heb ik dat dus bij dezen gedaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169350544
Kinderen nemen is wel heet meest zinloze en nutteloze tijdbesteding als je het rationeel bekijkt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_169350558
Zonder kinderen geen toekomst voor FOK!
Er moet nieuwe aanwas komen!!1!1!1!1
U MAD?
pi_169350565
Geweldig topic en nog waar ook _O_
pi_169350586
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef spierbal het volgende:
Kinderen nemen is wel heet meest zinloze en nutteloze tijdbesteding als je het rationeel bekijkt.
Nou, reageren op fok is nog een stuk zinlozer, en daar bezondig je je veelvuldig aan.

Er zijn trouwens talloze rationele argumenten te geven voor het krijgen van kinderen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_169350609
moblo haar obsessie met kindloze gezinnen is licht gezegd niet echt meer normaal te noemen
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169350619
goed topic TS :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:41:42 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169350632
Mooi voorbeeld waarom de blanken gedoemd zijn om uit te sterven dat topic inderdaad.

Terechte klacht. _O_.
And so is the past
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:43:07 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169350659
quote:
Het is het enige zinnige juist. De rest is allemaal arbitrair en komt voort uit onze veel te grote hersencapaciteit waar we helemaal niet mee om kunnen gaan.
And so is the past
pi_169350676
Dus het is de /r/childfree van fok? Dan moet ik maar eens een kijkje gaan nemen :7
pi_169350686
Wel neuken, maar geen kinderen krijgen :')
pi_169350699
Goede OP! Maar geef ze lekker een plekje joh. Maakt toch ook niet uit.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:49:32 #13
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169350765
Deze TS :'). Grijpt elk excuus aan om vrouwen te haten.

Ik vermoed dat zijn moeder eigenlijk liever ook kindloos was gebleven, dat daar die extreme frustratie vandaan komt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169350788
quote:
pi_169350800
Kinderen :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_169350827
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:49 schreef Fir3fly het volgende:
Deze TS :'). Grijpt elk excuus aan om vrouwen te haten.

Ik vermoed dat zijn moeder eigenlijk liever ook kindloos was gebleven, dat daar die extreme frustratie vandaan komt.
Vrouwen haten? Ik ben juist groot liefhebber van vrouwen, ben er zelfs mee getrouwd.

Niet jouw voorkeur voor de herenliefde op anderen projecteren.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:55:10 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_169350850
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Vrouwen haten? Ik ben juist groot liefhebber van vrouwen, ben er zelfs mee getrouwd.
Stockholm syndroom.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_169350865
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou, reageren op fok is nog een stuk zinlozer, en daar bezondig je je veelvuldig aan.

Er zijn trouwens talloze rationele argumenten te geven voor het krijgen van kinderen.
Nou vertel, buiten het voortplanten om...
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_169350879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:45 schreef Stratotanker het volgende:
Goede OP! Maar geef ze lekker een plekje joh. Maakt toch ook niet uit.
Ja hoor, het is prima. Ze doen ook niemand kwaad. Mijn tenen krullen alleen om bij het lezen van zoveel dramatisch slachtofferschap, eindeloos gezeur en moeilijkdoenerij over volstrekt onbelangrijke zaken.
pi_169350933
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:56 schreef spierbal het volgende:

[..]

- Het is goed voor de economie en werkgelegenheid
- Je kan er persoonlijke voldoening uit halen om een kind op te voeden
- Het is in zekere mate een oudedagsvoorziening, dat gaat hier in Nederland niet direct op maar in veel landen is dat een hele zware factor.

Voor reageren op fok heb ik geen enkel rationeel argument kunnen vinden, tenzij je graag de inkomsten van Danny veilig stelt, dat kan natuurlijk ook.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:03:20 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_169350968
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:56 schreef spierbal het volgende:

[..]

Later niet alleen willen zijn als je partner wegvalt
Je familie doorzetten
Het hebben van een gezin
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169351312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Later niet alleen willen zijn als je partner wegvalt
Je familie doorzetten
Het hebben van een gezin
1: Welke partner?
2: Welke familie?
3: Welk gezin..?

Overbodig allemaal, heb het al jaren niet, en mis niets.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:23:13 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_169351324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

1: Welke partner?
2: Welke familie?
3: Welk gezin..?

Overbodig allemaal, heb het al jaren niet, en mis niets.
Ja, leuk dat jij het niet hebt maar het blijven redenen om kinderen te nemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169351326
:')
pi_169351339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja, leuk dat jij het niet hebt maar het blijven redenen om kinderen te nemen
Leuk dat het voor jouw een reden is.
Voor mij dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: