Jep! Twee weken terug had ze op vrijdag 1 pokje. Later op de dag wat rode vlekjes. Die werden in het weekend groter en veranderden op zondag in echte pokjes. Toen 1 nacht en 1 dag koorts gehad en nog meer pokjes. Op woensdag was er niets meer bij en was alles aan het indrogen. Nu zijn we 1 week later en op 4 korstjes na is alles erafquote:Op woensdag 22 maart 2017 19:50 schreef kazy het volgende:
[...]
Ik vermoed dat M. waterpokken heeft. We werden al gewaarschuwd door het kdv dat er een kindje was met waterpokken en net zag ik een aantal rode plekjes. We wachten het maar af. Aerenia: is A. al van de pokjes af trouwens?
[...]
Hier zit het in het standaard programma!quote:Op woensdag 22 maart 2017 21:16 schreef Aerenia het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)jna-niemand-weet-het
100 euro...
Wetenschappelijk ben ik niet veel beter onderlegd.quote:Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef Vosje6 het volgende:
Ik moest gniffelen om het aanhalen van Einstein bij goed pratende kindjes (wel superknap!). De goede man staat erom bekend pas laat echt te zijn gaan praten
Ha, dan hebben mijn beide kinderen iig dezelfde start als Einstein, dat geeft hoopquote:Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef Vosje6 het volgende:
Ik moest gniffelen om het aanhalen van Einstein bij goed pratende kindjes (wel superknap!). De goede man staat erom bekend pas laat echt te zijn gaan praten
quote:Op donderdag 23 maart 2017 14:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, dan hebben mijn beide kinderen iig dezelfde start als Einstein, dat geeft hoop![]()
Wurm zegt dat tegen de chouffe flesjesquote:Op donderdag 23 maart 2017 08:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ga ook voor gewoon ziek worden. Waterpokken is meestal niet zo ernstig en als ze zo jong zijn vergeten ze dat ook weer. Ik hoop alleen dat O het pas krijgt als de tweeling minimaal 1 jaar oud krijgt, zodat zij het niet twee keer (kunnen) krijgen.
Mooi he Selvaria, hoe je stiekem toch je kind superslim vindt om elk nieuw dingetje dat ze leren, hoe klein of soms deels fout het ook is.
O zat net de tv gids door te bladeren waar een marsmannetje in stond (van mars attacks), wijst daarnaar en zegt "papa". Ergens gaat er dus iets nog niet helemaal goed
haha ja! Van die vaste dingetjes die ze zien.quote:Op vrijdag 24 maart 2017 11:56 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien bij dreumesjes. Die van mij kan ook zo enorm gelukkig worden van hele kleine dingetjes. Daar kan ik nog iets van leren. Aan de andere kant kan hij ook heel boos worden van kleine dingetjes, dan is het wel zwaar om dreumes te zijn denk ik.
In de tuin rondlopen met zijn babywalker is nu helemaal de hit hier. Gisteren stond ie achter in de tuin met de lege waterfles van het konijn te zwaaien, om mij duidelijk te maken dat het konijn dorst had denk ik.
Eten is mwah, drinken gaat prima, en zo'n scheur is fantastisch om de hele dag in te pulken.quote:Op donderdag 23 maart 2017 21:14 schreef Stippelrientje het volgende:
Sara hoe gaat het met zijn tongetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |