abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169706376
Oh Sara, wat akelig! ;( wat zei de huisarts?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169706469
Ojee, wat zei de huisarts Sara? Je kleine brokkenpilootje. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169706494
Welkom Lamb en E!

Luna: ik sluit me aan bij Hupje. Wel leuk dat hij zo lekker aan het rondstappen is! We gaan hier ook nog niet zonder buggy de deur uit trouwens ;)

Xanteh poeh wat zo'n buikgriep al niet voor gevolgen kan hebben. Hopelijk eet hij alles er snel weer bij!

Beterschap voor Wurm Stippel.

De labradorpuppy van Mineola O+ Herkenbaar van het in hoofdletters praten trouwens haha.

Brokkenpiloot T. :o Hoe is het nu met hem Sara?

Ik vermoed dat M. waterpokken heeft. We werden al gewaarschuwd door het kdv dat er een kindje was met waterpokken en net zag ik een aantal rode plekjes. We wachten het maar af. Aerenia: is A. al van de pokjes af trouwens?

En het nieuwste woordje hier is 'oké!' Echt op alles is het antwoord 'oké!' Dan merk je ook ineens hoe vaak je dat zelf eigenlijk zegt :')
pi_169708314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 19:50 schreef kazy het volgende:
[...]

Ik vermoed dat M. waterpokken heeft. We werden al gewaarschuwd door het kdv dat er een kindje was met waterpokken en net zag ik een aantal rode plekjes. We wachten het maar af. Aerenia: is A. al van de pokjes af trouwens?

[...]
Jep! Twee weken terug had ze op vrijdag 1 pokje. Later op de dag wat rode vlekjes. Die werden in het weekend groter en veranderden op zondag in echte pokjes. Toen 1 nacht en 1 dag koorts gehad en nog meer pokjes. Op woensdag was er niets meer bij en was alles aan het indrogen. Nu zijn we 1 week later en op 4 korstjes na is alles eraf
! Dat hebben we ook weer gehad! ^O^
Naar dat M het nu heeft! Hopelijk heeft ze er zo min mogelijk last van! Veel beterschap! :)

Las nog iets over stuntpilootjes, allergische reacties en naweeën van buikgriep :{ Hopelijk herstelt iedereen snel weer! :*

Welkom nog Lamb! :)

Ik was vandaag met A bij de kinderboerderij. Kleine geitjes geaaid O+ A was helemaal nergens bang voor, maar vond het wel Heel Erg Vies toen een grote geit aan haar vingertje likte :') We (lees: ik) hebben nog een geboorte gezien ook! Twee kleine geitjes O+ (A was te druk met de andere geiten aanwijzen ;) )
pi_169709012
Hij gaat het overleven volgens de dokter ^O^ :P !

Belde eigenlijk om te horen dat we niet langs hoefden te komen, maar ze wilde hem toch graag even zien. Achteraf gelukkig maar, want ik probeerde hem voor de afspraak nog even een O+ pannenkoek met stroop O+ te geven: dat eet vast makkelijker dacht ik. Toen beet ie de zooi weer stuk. Wat een akelige diepe jaap zeg... Alles onder het kwijl, bloed en stroop. (Wat een gore plakzooi.) Toch fijn dat iemand dan zegt dat het allemaal goed komt. Anyhow: gepureerd eten it is, de komende dagen.

Wat veel waterpokkies hier de laatste tijd! Hopelijk heeft M er niet al teveel last van. Ik las laatst dat je je kind er ook gewoon tegen in kunt enten. (Dat half Europa dat ook al doet, zelfs) Ff kijken wat dat kost enzo.
pi_169709886
quote:
Hier zit het in het standaard programma!
pi_169715492
Met 11 maanden had L. ze al gehad.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169715559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 06:37 schreef Krisvc het volgende:
Met 11 maanden had L. ze al gehad.
Welke, waterpokken of of andere? Gaat dat via HA of CB?
pi_169715652
Ik vraag me af of het niet sowieso beter is om een kindje gewoon waterpokken te laten krijgen. In het artikel staat dat de bescherming 15 jaar werkt, dus je kan ze als (jong) volwassene dan alsnog krijgen en naar mijn weten verloopt het dan veel vervelender dan wanneer je ze als kind krijgt.

Maar hey, 0,0% medisch onderlegd hier, dus wellicht zie ik wat over het hoofd. :7

Sara, dat klinkt naar! Hoe gaat het nu met T.?

Gezellig Aerenia! En ik zag de foto op FB, bijzonder lijkt me dat. :)

Mijn dreumes is zo leuk. O+ Ik vind die taalontwikkeling zo'n machtig mooi iets. Ze praat nu in hele zinnen, maar houdt daarbij haar eigen volgorde stug aan, met daarbij standaard de belangrijkste woorden van een zin eerst:

"Noja peejtuin gaat. Mama thuis blijft niet. Jenne oot gaat mee." :D O+

Verder telt ze tot tien (4 en 9 bestaan alleen niet :{w ) en weet ze ook al heel veel kleuren te benoemen. Ik vind haar zo knap! En ik had me nog wel voorgenomen mijn kind niet te gaan beschouwen als een kleine Einstein. _O-
pi_169716299
Ik ga ook voor gewoon ziek worden. Waterpokken is meestal niet zo ernstig en als ze zo jong zijn vergeten ze dat ook weer. Ik hoop alleen dat O het pas krijgt als de tweeling minimaal 1 jaar oud krijgt, zodat zij het niet twee keer (kunnen) krijgen.

Mooi he Selvaria, hoe je stiekem toch je kind superslim vindt om elk nieuw dingetje dat ze leren, hoe klein of soms deels fout het ook is.

O zat net de tv gids door te bladeren waar een marsmannetje in stond (van mars attacks), wijst daarnaar en zegt "papa". Ergens gaat er dus iets nog niet helemaal goed :D
pi_169716336
Wauw Selvaria, dat zijn ook echt al volzinnen! :D

En herkenbaar van die Einstein. S. heeft de laatste tijd ook ineens van die dingen waar ik dan zo trots op ben.

Sowieso, dingen die je vooraf gezworen hebt om nooit te doen.. vriendin en ik zaten zondag in de Efteling te kijken naar hoe handig een bolderkar toch eigenlijk is. Terwijl we toch echt ooit beloofd hebben nooit van die 'bolderkar-ouders' te worden.
Ik raak al mijn principes kwijt ;( ;)
pi_169716351
FF _O- mooi compliment voor papa dan!
pi_169721509
Sara, beterschap voor je sneutje. Last van je tong is ellendig.
FF: das inderdaad een vreemde link.
Selvaria: +1 op die gedachte over het waterpokken krijgen. Ik heb ergens gelezen dat er wel een klein risico op ernstige complicaties is, maar ook dat op latere leeftijd je veel meer last hebt.
Ik moest gniffelen om het aanhalen van Einstein bij goed pratende kindjes (wel superknap!). De goede man staat erom bekend pas laat echt te zijn gaan praten :D
pi_169721775
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef Vosje6 het volgende:
Ik moest gniffelen om het aanhalen van Einstein bij goed pratende kindjes (wel superknap!). De goede man staat erom bekend pas laat echt te zijn gaan praten :D
Wetenschappelijk ben ik niet veel beter onderlegd. 8-)
  donderdag 23 maart 2017 @ 14:13:45 #291
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_169721844
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 13:56 schreef Vosje6 het volgende:
Ha, dan hebben mijn beide kinderen iig dezelfde start als Einstein, dat geeft hoop :P ;)
pi_169723747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 14:13 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ha, dan hebben mijn beide kinderen iig dezelfde start als Einstein, dat geeft hoop :P ;)
_O- schrijf ze maar vast in bij wat universiteiten!
En zo zie je maar, Luna, er schuilt vast een genie in Ketel O+
pi_169725620
Oh, gaan ze rond? Hier ook waterpokken atm!
pi_169730629
Beterschap voor M. IMA!

Hier nog geen uitsluitsel of het wel of geen waterpokken zijn. Dat zullen we over een paar dagen wel weten, want de rode plekjes zitten er nog. Voor de zekerheid hebben we maar wel van dat mentholspul in huis gehaald tegen jeuk voor het geval dat. (Mijn man kocht het en nu zag ik net dat het pas vanaf 2 jaar gebruikt mag worden hmmf.)

Inmiddels is M. wel snipverkouden, hoest ze als een zeehond en is ze (weer) volop aan de diarree. Het totaalpakket dus maar weer :+
pi_169730829
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 08:48 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ga ook voor gewoon ziek worden. Waterpokken is meestal niet zo ernstig en als ze zo jong zijn vergeten ze dat ook weer. Ik hoop alleen dat O het pas krijgt als de tweeling minimaal 1 jaar oud krijgt, zodat zij het niet twee keer (kunnen) krijgen.

Mooi he Selvaria, hoe je stiekem toch je kind superslim vindt om elk nieuw dingetje dat ze leren, hoe klein of soms deels fout het ook is.

O zat net de tv gids door te bladeren waar een marsmannetje in stond (van mars attacks), wijst daarnaar en zegt "papa". Ergens gaat er dus iets nog niet helemaal goed :D
Wurm zegt dat tegen de chouffe flesjes :')
Schudden voor gebruik
pi_169730860
Sara hoe gaat het met zijn tongetje?
Schudden voor gebruik
pi_169730982
Wurm hier neemt zoveel over van mij en zijn vader. Hij drumt solo's met zijn vingers op rock muziek O+ als hij het een tof nummer vindt. Anders krijg ik de ab om van zender te wisselen :')

Voelt aan alle stofjes op de markt en roept dan "Die!!" En wolletjes zijn niet veilig daar moet een pen in. Ruikt heel de dag aan alles. Bloemen; gras, blaadjes, mama's oor, de hond zijn kont, eten wat wij bereiden, kruiden in de tuin, onkruid, kruidenpotjes, eten op je bord, tandpasta, badwater :')
:@ ik herkende mijn gedrag...

Hmmmm lekker gebaren of bah!! Is de conclusie. Een wandeling duurt eeuwen, want alles moet geroken worden inclusief het zakje poep van de hond :')
Schudden voor gebruik
pi_169742609
Ik vind het zo mooi om te zien bij dreumesjes. Die van mij kan ook zo enorm gelukkig worden van hele kleine dingetjes. Daar kan ik nog iets van leren. Aan de andere kant kan hij ook heel boos worden van kleine dingetjes, dan is het wel zwaar om dreumes te zijn denk ik.

In de tuin rondlopen met zijn babywalker is nu helemaal de hit hier. Gisteren stond ie achter in de tuin met de lege waterfles van het konijn te zwaaien, om mij duidelijk te maken dat het konijn dorst had denk ik.
pi_169744470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:56 schreef Adrian4 het volgende:
Ik vind het zo mooi om te zien bij dreumesjes. Die van mij kan ook zo enorm gelukkig worden van hele kleine dingetjes. Daar kan ik nog iets van leren. Aan de andere kant kan hij ook heel boos worden van kleine dingetjes, dan is het wel zwaar om dreumes te zijn denk ik.

In de tuin rondlopen met zijn babywalker is nu helemaal de hit hier. Gisteren stond ie achter in de tuin met de lege waterfles van het konijn te zwaaien, om mij duidelijk te maken dat het konijn dorst had denk ik.
haha ja! Van die vaste dingetjes die ze zien.
Zo hebben wij na brouwen van bier altijd mout ed over als rest product. Dat breng ik naar het dierenpark waar ik vrijwillig werk. Zodra hij de bak ziet staan gaat hij zijn laarzen zoeken en luid knorren als het varkentje van daar. Druk wijzen naar de kast voor zijn jas en naar buiten.

Hihi
Schudden voor gebruik
pi_169744472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 21:14 schreef Stippelrientje het volgende:
Sara hoe gaat het met zijn tongetje?
Eten is mwah, drinken gaat prima, en zo'n scheur is fantastisch om de hele dag in te pulken. :') Kleine kwijlbakkes kan trouwens ook zeggen waar ie nu op lijkt: "Zljam" (slang) En zonder te slissen ook, dus ik denk dat het wel goed komt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')