Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.quote:
hakken met de botte bijlquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.
laatste restantjequote:
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Charlie Winston is ongetwijfeld één van de meest gedraaide artiesten in mijn shows.
Ik krijg geen genoeg van zijn muziek.
quote:
Vind ik ook ja. Vorig jaar bij een concert van hem geweest in een klein zaaltje in Amsterdam. Die man verdient echt een veel groter publiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.
dankzij de golfers die wel betalenquote:
Geen idee wie dat moet zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Tof!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golfquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golf
Het is wel bijzonder, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Zeker! Vooral voor iemand die niet zo gevestigd is nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |