Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.quote:
hakken met de botte bijlquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Aparte manier van administreren, met een hamer, zaag en een boor.
laatste restantjequote:
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
Charlie Winston is ongetwijfeld één van de meest gedraaide artiesten in mijn shows.
Ik krijg geen genoeg van zijn muziek.
quote:
Vind ik ook ja. Vorig jaar bij een concert van hem geweest in een klein zaaltje in Amsterdam. Die man verdient echt een veel groter publiek.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch apart dan. Zo'n onbekende artiest.
dankzij de golfers die wel betalenquote:
Geen idee wie dat moet zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Tof!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna de nieuwe single van een jonge zangeres uit Nieuw-Zeeland, die doorbrak met het liedje Royals...
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golfquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Grappig. Bij golf heb je vaak heuveltjes (vorige plaat: Solsbury Hill). En je hebt een green (nu: Green Light). En hierna.... komt Golf
Het is wel bijzonder, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Zeker! Vooral voor iemand die niet zo gevestigd is nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
Fris nieuw liedje van Lorde. Durft afstand te nemen van haar eerdere sound; dan scoor je sowieso pluspunten
Ik vind er wel meer uit deze periode erg gaaf, maar dit is idd wel één van de betere, ja!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stiekem toch wel mijn favoriete nummer van UB40
Vervelendquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
Pffff....... zit een schoonzus te helpen, want nichtje heeft morgen iets nodig voor school, en dat moet natuurlijk op het laatste moment.
En als het dan niet werkt, mag de helpdesk weer helpen.
lieve oom Meltingquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:20 schreef Melting het volgende:
Pffff....... zit een schoonzus te helpen, want nichtje heeft morgen iets nodig voor school, en dat moet natuurlijk op het laatste moment.
En als het dan niet werkt, mag de helpdesk weer helpen.
Sloeg allemaal op deze plaatquote:
Ik wil best wel met mezelf trouwen alleen voor de jurk danquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sloeg allemaal op deze plaat
Een ander geweldig nummer van The Sparks vind ik "I Married Myself"...
Ja, maar dan zitten daar een stel digibeten die me op afstand moeten helpen....quote:
2 jurken!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil best wel met mezelf trouwen alleen voor de jurk dan
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar dan zitten daar een stel digibeten die me op afstand moeten helpen....
met high-heels die zijn gemaakt om te lopenquote:
Ik maak uit zijn naam niet op dat hij bekend is hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
De Finson re-work van Nancy Sinatra en haar klassieker. Finson is een tamelijk onbekende artiest uit Noorwegen (z'n naam doet wat anders vermoeden), die stiekem best leuke tracks produceert.
tijd voor de rehabquote:
jaja....quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon erg leuk gedaan
quote:
Je hebt me op een idee gebracht voor een slotnummerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:36 schreef just me het volgende:
Rise and shine? Ik wil zo nog eerst gaan slapen hoor
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt me op een idee gebracht voor een slotnummer![]()
nee dit is wat ik kenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doe jullie met oude muziek meer plezier hè?
Hierna toch weer een liedje uit 2017, sorry...
vind ik niet ergquote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende ga je dit jaar nog veel vaker horen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het maar verklappen dan... dit is de Italiaanse inzending voor het Songfestival. Ik tip dit voor minimaal een Top 3-klassering.
Ik vind het geen typisch songfestival lied.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het maar verklappen dan... dit is de Italiaanse inzending voor het Songfestival. Ik tip dit voor minimaal een Top 3-klassering.
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen. In tegenstelling tot dat gedrocht van Nederland.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het geen typisch songfestival lied.
Dus grote kans dat het hoger eindigt.
Net zoals Meet her at the carnavalsparade?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb voortdurend de behoefte om het te horen. In tegenstelling tot dat gedrocht van Nederland.
quote:I married myself
I'm very happy together
Long, long walks on the beach, lovely times
I married myself, I'm very happy together
Candlelight dinners home, lovely times
This time it's gonna last, this time it's gonna last
Forever, forever, forever
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Het is trouwens een Pet Shop Boys-vrije uitzending.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 22:55 schreef just me het volgende:
als ik met mezelf trouw krijg ik dan dubbel pensioen
Het slotnummer bevat nog wel een basloopje dat rechtstreeks uit een PSB-track is gejat, maar verder gaan we vandaag niet komen.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Was weer leuk om te doen. Jullie bedankt voor het luisteren
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 23:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
23:30 - 02:00 Deel 3 met Stien S.
Ciao en ben nog wel ff wakker.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik haak wel af.Het is nogal aan de late kant.
Thx voor de tunes man, en trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |