quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
Zijn moeder dacht dat de BMW rapper was was dan Bas de Twingo. Maar dat is niet waar er zit zelf een gat van ruim 2 seconden tussen.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Een 26-jarige die geen aftandse BMW mag kopen van mama.
Ze is bang dat Brad te hard gaat rijden. Bij de Twingo heeft ze wel een goed gevoel.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou liever met die Beemer crashen dan met de Twingo.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze is bang dat Brad te hard gaat rijden. Bij de Twingo heeft ze wel een goed gevoel.
Maat met de Twingo hebben voorbijgangers en andere bestuurders weer meer kans.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou liever met die Beemer crashen dan met de Twingo.
quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Zijn moeder dacht dat de BMW rapper was was dan Bas de Twingo. Maar dat is niet waar er zit zelf een gat van ruim 2 seconden tussen.
Zo te horen, kan ze zich als kapster zijnde beter bezig gaan houden met zijn kapsel.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ze is bang dat Brad te hard gaat rijden. Bij de Twingo heeft ze wel een goed gevoel.
Als kapster zijndequote:Op maandag 6 maart 2017 23:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Zo te horen, kan ze zich als kapster zijnde beter bezig gaan houden met zijn kapsel.
Goede post. Zou nog eens lezen. 14,5/10quote:
Je bedoelt gemillimeterd schaamhaar?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Goede post. Zou nog eens lezen. 14,5/10
Dat hoef ik niet te zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:40 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
Je bedoelt gemillimeterd schaamhaar?
Hou op, hoor. Ik ben visueel ingesteld.quote:
Zijn vader is de topmonteur uit Hilversum en omstreken, dus hij hoeft zich niet druk te maken over de kosten van reparaties.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:19 schreef chroestjov het volgende:
Zijn vader is de Q van ome Sjorsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:31 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Zijn vader is de topmonteur uit Hilversum en omstreken, dus hij hoeft zich niet druk te maken over de kosten van reparaties.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hou op, hoor. Ik ben visueel ingesteld.
Net Brad Pit jonguh!quote:
Wellicht als hij ook zijn vraatzucht millimetertquote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat hij van zijn haar milimeteren spontaan zo'n mooie kaaklijn krijgt.
Whehe.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:25 schreef Geelman het volgende:
[..]
Net Brad Pit jonguh!![]()
Ik zeg doen braddie. Hoop dat die BMW snel komt. Al zal zo'n beamer niet snel het iconische braadmobiel worden zoals de Twingo nu is. Want dat babyblauwe autootje is toch wel heel ruim en comfortabel voor een A-segmenter!
Ben benieuwd welk vest hij zal dragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou hij voor deze belangrijke afspraak een representatieve spijkerbroek aantrekken?
gisteren vertelde braad dat zijn blauwe vest om de 3 dagen in de was gaat, heeft iemand de draagcyclus bij gehouden en dus weet wanneer het vest in de was zit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk vest hij zal dragen.
Wat zou hij dragen op de momenten dat dat vest in de was zit?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gisteren vertelde braad dat zijn blauwe vest om de 3 dagen in de was gaat, heeft iemand de draagcyclus bij gehouden en dus weet wanneer het vest in de was zit?
Een pyjama, en dan neemt zijn moeder zijn kleren mee in de overnight was en is alles weer schoon zodra hij ontwaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:52 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wat zou hij dragen op de momenten dat dat vest in de was zit?
Ik hoop zo dat Braddie die studio krijgt, ik verheug me nu al op de vlogs over hoe een 26jarige ontdekt wat er bij komt kijken om een eenvoudig huishoudentje te draaien.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Een pyjama, en dan neemt zijn moeder zijn kleren mee in de overnight was en is alles weer schoon zodra hij ontwaakt.
Hij heeft toch fucking veel de tijdquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:09 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Braddie die studio krijgt, ik verheug me nu al op de vlogs over hoe een 26jarige ontdekt wat er bij komt kijken om een eenvoudig huishoudentje te draaien.
Maar heeft hij ook de drive, dat is de vraag hier!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:10 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij heeft toch fucking veel de tijd
De Mac drive wel iig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar heeft hij ook de drive, dat is de vraag hier!
Als je toch de hele dag niks te doen hebt is dat geen probleem hoor. Zelfs kinderen van 14 kunnen dat. IK WIL HEM GODVERDOMME GEWOON AAN HET WERK ZIEN, ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Maar heeft hij ook de drive, dat is de vraag hier!
En een net zwart T-Shirt!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zou hij voor deze belangrijke afspraak een representatieve spijkerbroek aantrekken?
In theorie heb je gelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Als je toch de hele dag niks te doen hebt is dat geen probleem hoor. Zelfs kinderen van 14 kunnen dat. IK WIL HEM GODVERDOMME GEWOON AAN HET WERK ZIEN, ja.
Daar is wel discipline voor nodig. Zeker als je net op jezelf zit.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Als je toch de hele dag niks te doen hebt is dat geen probleem hoor. Zelfs kinderen van 14 kunnen dat. IK WIL HEM GODVERDOMME GEWOON AAN HET WERK ZIEN, ja.
Hoezo gaat de studio niet door?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:25 schreef praadje het volgende:
De studio gaat niet door en dan gaat de auto ook niet door. En zo blijft alles aan het einde van de week gewoon weer oud en vertrouwd. En dan vrijdagavond een livevlog met vragen van users, heel veel vragen...
Zo zie ik het voor me.
Volgens mij is dit de voorspelling van Praadje. Ik denk grotendeels hetzelfde, ik denk ook dat alles niet door gaat, wat dan weer voldoende aanleiding is om het kanaal te verwijderen.quote:
Ik voorzie eerder na ongeveer een maandje overal bergen vuile was, afwas die niet gedaan is en nog op het aanrecht staat aan te koeken en schimmelen, een dieet dat uitsluitend nog bestaat uit tostis en af en toe een maccie, remsporen van een maand in de plee en stofvlokken zo groot als je hoofd overal.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Die studio wordt kort en klein geslagen straks
Kunnen er weer mooie shirts worden opgehangenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
Die studio wordt kort en klein geslagen straks
Zijn moeder komt wel elke week langs om op te ruimen hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder na ongeveer een maandje overal bergen vuile was, afwas die niet gedaan is en nog op het aanrecht staat aan te koeken en schimmelen, een dieet dat uitsluitend nog bestaat uit tostis en af en toe een maccie, remsporen van een maand in de plee en stofvlokken zo groot als je hoofd overal.
En rants dat alles zo duur is en hij niet eens alles gratis krijgt. Incluis ruzie met de huisbaas, aangezien hij met iedereen ruzie krijgt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder na ongeveer een maandje overal bergen vuile was, afwas die niet gedaan is en nog op het aanrecht staat aan te koeken en schimmelen, een dieet dat uitsluitend nog bestaat uit tostis en af en toe een maccie, remsporen van een maand in de plee en stofvlokken zo groot als je hoofd overal.
Hoezo? Denk dat hij heel consequent wekelijks de was naar zijn moeder brengt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
zou niet eens verbaasd zijn als dat gebeurdequote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zijn moeder komt wel elke week langs om op te ruimen hoor!
Okee, misschien in het begin wel ja. Plus dat Braddie niet genoeg kleding heeft om een hele berg vuile was op te sparen, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Denk dat hij heel consequent wekelijks de was naar zijn moeder brengt.
Op mijn 18de leeftijd leefde ik alleen aan de andere kant van de aardbol, en naast het voor me zelf zorgen moest er ook nog full time gewerkt worden. En ik ben van mijzelf best luiquote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar is wel discipline voor nodig. Zeker als je net op jezelf zit.
En of hij dat heeft..
Wat een kutwoord dat rants. Is dat iets van Braddie?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En rants dat alles zo duur is en hij niet eens alles gratis krijgt. Incluis ruzie met de huisbaas, aangezien hij met iedereen ruzie krijgt.
Ja, hij maakte ook van die 'rant' vlogs.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kutwoord dat rants. Is dat iets van Braddie?
Als het moet kan hij het vast wel, maar die noodzaak is er niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Op mijn 18de leeftijd leefde ik alleen aan de andere kant van de aardbol, en naast het voor me zelf zorgen moest er ook nog full time gewerkt worden. En ik ben van mijzelf best lui![]()
Dus waarom een man van 26 het niet kan is mij een raadsel.
Je hebt nu eenmaal werkpaarden en vlogpaarden.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Op mijn 18de leeftijd leefde ik alleen aan de andere kant van de aardbol, en naast het voor me zelf zorgen moest er ook nog full time gewerkt worden. En ik ben van mijzelf best lui![]()
Het moet voor een vent van 26 ook makkelijk te doen zijn, mits hij zijn prioriteiten juist stelt en daar consequent in is. En juist dat lijkt me niet zijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo'n geval met van die gare schelpen. Krijg je kleffe rommel van.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:02 schreef Sheffield het volgende:
Zullen we trouwens alvast nadenken over een cadeau voor zijn house-warming? Aangezien we gewoon met een mannetje of 10 gaan natuurlijk is een gezamenlijk cadeau wel leuk
[ afbeelding ]
?
Nee, dat is gewoon een normaal Engels woord dat erg veel gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kutwoord dat rants. Is dat iets van Braddie?
Heb zin an, verwacht ieder moment uitnodiging. Kleding al uitgezocht!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:02 schreef Sheffield het volgende:
Zullen we trouwens alvast nadenken over een cadeau voor zijn house-warming? Aangezien we gewoon met een mannetje of 10 gaan natuurlijk is een gezamenlijk cadeau wel leuk
[ afbeelding ]
?
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taa(...)_man_zijnde_als_man/
Braddie verdient niet teveel luxe hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:27 schreef Barrah het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo'n geval met van die gare schelpen. Krijg je kleffe rommel van.
Gewoon een contactgrill. Levert veel betere tosti's op. En neem dan gelijk één met afneembare platen.
Om 16:00 hoort hij meer, toch?quote:
Zou er nou nog een livestream komen met het verlossende woord wat betreft de studio en de BMW?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:08 schreef Amarantha het volgende:
De vraag van de dag is: Gaat Braddie verhuizen?
Nee. Althans dat zei hij in de livestream gisteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zou er nou nog een livestream komen met het verlossende woord wat betreft de studio en de BMW?
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Althans dat zei hij in de livestream gisteren.
Ja leek me wel geinig, dat hij even wacht tot hij 30 kijkers heeft ofzo en dan het spannende moment onthullen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zag in die chat dat jij ernaar vroeg, maar had m'n geluid uit omdat ik gebeld werd.
Ja, dan had ik nog een excuus om de vergaderpunten er snel doorheen te jagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja leek me wel geinig, dat hij even wacht tot hij 30 kijkers heeft ofzo en dan het spannende moment onthullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |