quote:Nah ik wil wel een nieuwe
Op dinsdag 10 december 2002 12:54 schreef moralia het volgende:
Otazu is idd ontzettend mooi maar nergens goedkoop. En terecht denk ik. Zulke mooie dingen mogen best wat kosten.
Misschien dat er occasions te koop zijn? Dat zou kunnen.
Btw is er hier niemand die zelf iets van Otazu heeft?
quote:Nee maar ik vind het wel heel mooi
Op dinsdag 10 december 2002 21:19 schreef bibi het volgende:[..]
Nah ik wil wel een nieuwe
Ik ga morgen toch maar eens bij de bijenkorf kijken wat ze zoal hebben.
Godzijdank is het bijna kerstBtw is er hier niemand die zelf iets van Otazu heeft?
Voor de helft van de prijs
Gewoon snuffelen.......
quote:Yep, ik heb 'm in goud met hardere kleur steentjes, althans wat er van over is !
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef schatje het volgende:
Met hartjes ook gevonden, ook in goud.
Mooi spul, in Rotterdam gekocht.
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 23:40 schreef Knuffie het volgende:[..]
Yep, ik heb 'm in goud met hardere kleur steentjes, althans wat er van over is !
![]()
Mooi spul, in Rotterdam gekocht.
Waar in Rotterdam heb je dat gekocht? En wat kost het nou zoal?
quote:Mag ik vragen waar je dat gekocht heb, en wat je er voor betaald hebt?
Op woensdag 11 december 2002 13:45 schreef Lassekjus het volgende:
heb voor mijn vriendin een armband gekocht, en heb laatst ook een mooie ketting gekocht voor haar... hele mooie sieraden.
britney spears schijnt het ook gedragen te hebben
quote:Wat een lief vriendje ben jij
Op woensdag 11 december 2002 15:01 schreef Lassekjus het volgende:
Bijenkorf Amsterdam geloof iets van 90 euro voor de armband en 170 voor de ketting.
quote:Een tal sieraden van Otazu staan ook in het kerst magazine van de Bijenkorf.
Op woensdag 11 december 2002 14:47 schreef bibi het volgende:[..]
Mag ik vragen waar je dat gekocht heb, en wat je er voor betaald hebt?
quote:In Hilgersberg, maar ben de straatnaam vergeten
Op woensdag 11 december 2002 11:16 schreef bibi het volgende:[..]
Waar in Rotterdam heb je dat gekocht? En wat kost het nou zoal?
quote:Dat heeft de mijne dus ook, die krijgt af en toe gebrek als ie zie wat ik allemaal uitgegeven heb.
Op woensdag 11 december 2002 15:04 schreef bibi het volgende:Ik probeer die van mij zo gek te krijgen dat ik er 1 voor de kerst krijg, maar die ziet niet het nut er van in
Snapt niet hoe mooi ik het allemaal vindt.
*Knuff koopt dat zelf wel hoor, dat gezeik om zoiets te krijgen, dan hoef ik het niet meer !
quote:Normaal gesproken koop ik ook gewoon wat ik graag wil hebben.
Op woensdag 11 december 2002 15:31 schreef Knuffie het volgende:
Dames, waarom kopen jullie het zelf niet ?*Knuff koopt dat zelf wel hoor, dat gezeik om zoiets te krijgen, dan hoef ik het niet meer !
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 11-12-2002 15:59]
quote:Ja ik ook, maar dit wil ik gewoon heel erg graag van het vriendje hebben voor kerst
Op woensdag 11 december 2002 15:45 schreef schatje het volgende:[..]
Normaal gesproken koop ik ook gewoon wat ik graag wil hebben.I
Site is nu onder constructie.........
Maar dan heb je wel een adres.
Staat er niet op.... Hier is het adres : Weissenbruchlaan 162, 3054 LS Rotterdam Tel: 010 - 4182057
quote:Die zijn toch hartstikke duur???
Op woensdag 11 december 2002 15:29 schreef schatje het volgende:[..]
Maar toch krijg ik een Lois Vuitton tasje van hem voor de kerst.
quote:Valt wel mee, ik heb voor hem een portemonnee van dat merk, en een stropdas van Gucci.
Op woensdag 11 december 2002 16:52 schreef BadGirl het volgende:[..]
Die zijn toch hartstikke duur???
quote:Heb jij nog je tasje gehad?
Op donderdag 2 januari 2003 19:59 schreef schatje het volgende:
Tooske draagt ook regelmatig sieraden van Otazu.En bij de buitenlandse sterren is hij ook gewild, o.a. Britney Spears, Ruby Wax, Little Kim en Anastasia.
quote:Wat heerlijk voor je! En voel je maar niet schuldig, hij vindt het blijkbaar wel verdiend!
Op vrijdag 23 mei 2003 19:49 schreef schatje het volgende:
OMG, ik heb net vanmijn lief
een armbandje van Otazu gehad, echt lief.Ik voel me enkel een beetje schuldig omdat ik het naar mijn inziens niet helemaal verdiend heb
![]()
.
Ik heb trouwens een armband en een ketting van Otazu. Mezelf cadeau gedaan . Niet bij de Bijenkorf, want daar hadden ze weinig keus (in Groningen). Ik heb het bij een winkel in de Oude Kijk in 't Jatstraat gekocht (iets voorbij het Harmoniegebouw), daar hadden ze meer
!
quote:Eigenlijk wel ja
Op vrijdag 23 mei 2003 20:29 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Wat heerlijk voor je! En voel je maar niet schuldig, hij vindt het blijkbaar wel verdiend!
quote:Jezelf verwennen is ook lekker
Ik heb trouwens een armband en een ketting van Otazu. Mezelf cadeau gedaan. Niet bij de Bijenkorf, want daar hadden ze weinig keus (in Groningen). Ik heb het bij een winkel in de Oude Kijk in 't Jatstraat gekocht (iets voorbij het Harmoniegebouw), daar hadden ze meer
!
De dingen die ze bij de bijenkorf hebben zijn vaak iets te grof voor mij, maar ik vind het wel heel erg mooi.
In groningen zit een winkel in de oude kijk in 't jatstraat helemaal volgestouwd met kettingen waaronder veel otazu
weet het precieze adres niet maar als je door die straat loopt wordt je toch wel als een magneet er naartoe geleid
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:03 schreef sabyne het volgende:
JIPIEIEIEIE...gisteren heb ik eindelijk een mooie otazu-armband gekocht vind het zo mooi spul dat ik vandaag ook nog bijpassende oorbellen ben gaan halen...ben er zo happy mee![]()
![]()
Echt spul om verliefd op te worden hè??
quote:Krij-gen, krij-gen!
Op donderdag 13 november 2003 14:18 schreef schatje het volgende:
Ja, ik moet er ook maar eens weer wat van kopen of krijgen.
quote:Kerst komt er weer aan, dus subtiel hintjes geven
Op donderdag 13 november 2003 14:21 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
Krij-gen, krij-gen!
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:04 schreef Lucyfurr het volgende:
Here, here sister! Hier nog één.. (gniffel)
Uiteindelijk krijgen we toch wat we willen
.
quote:Lol!
Op donderdag 13 november 2003 16:05 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
.
Uiteindelijk krijgen we toch wat we willen
![]()
.
Oh Honeyyyyyyyy......
quote:Hebbe, hebbe, hebbe
Op donderdag 13 november 2003 21:25 schreef Vivi het volgende:
Otazu gaat een nieuwe lijn uitbrengen..met DIAMANTEN!!!!!!!Oh Honeyyyyyyyy......
quote:bron
Meest geliefde juwelenontwerper vertoont nieuw kunstjeBN'ERS IN DE RIJ VOOR OTAZU'S DIAMANTEN
Het was dringen geblazen in het stijlvol ingerichte pand aan de Nieuwe Uilenburgerstraat in Amsterdam. Daar showde ontwerper Rodrigo Otazu zijn tot nu toe meest spectaculaire creaties: juwelen met diamanten. Overduidelijk is, dat de sympathieke sieradenontwerper steeds meer de harten steelt van de Nederlandse showwereld. De BN'ers, onder wie Adam Curry, Caroline Tensen, Estelle Gullit, Sylvana Simons, Joke Bruys, Irene van de Laar, Louis en Truus van Gaal en Gerard Joling, lieten een filmpremière dan ook massaal links liggen om maar niets van het visuele spektakel van hun geliefde, in Amsterdam wonende, Argentijn te hoeven missen.
En niet alleen de sterren uit ons eigen land lopen met Rodrigo weg. Britney Speers noemt hem het beste wat haar ooit is overkomen. Kylie Minogue en Aretha Franklin dragen zijn creaties met de grootste regelmaat, maar vergeet Nicole Kidman, Pink, Christina Aguilera en Ruby Wax niet. Wat er gebeurt als deze buitenlandse celebs lucht krijgen van Rodrigo's nieuwste collectie, laat zich niet zo moeilijk raden. De ontwerper blijft er echter nuchter onder. Rodrigo werd vierendertig jaar geleden geboren in Buenos Aires. Op zijn 21e verkocht het toenmalige model van Calvin Klein-ondergoed in de zomermaanden door hem zelf ontworpen sieraden aan toeristen. Tien jaar terug kwam hij naar Amsterdam met vijftig dollar en een koffer vol dromen. Hij woonde maandenlang voor nog geen honderd euro in een antikraakpand. Maar de liefde van zijn leven woonde er, dus Rodrigo bleef. Daarna is het snel gegaan. En nu is Otazu botter dan hot! De armoe is vergeten, maar daarentegen is Rodrigo wel een aimabel mens gebleven. En dat is, naast zijn ongelooflijke talent, misschien wel zijn grootste kracht.
Een stralende Rodrigo: "Ik kan mijn geluk niet op. Het werken met diamanten is voor mij een grote droom die uitkomt. En zo te zien vinden de Nederlandse sterren het ook mooi. Nou, wat wil ik nog meer?." De waardevolle sieraden uit zijn 'Falling in Love' collectie zijn vervaardigd uit 18 karaat witgoud met diamanten in alle mogelijke slijpvormen. Tevens is er in enkele stukken gebruik gemaakt van fancy coloured diamonds, diamanten die van nature gekleurd zijn en daardoor zeer bijzonder en uniek. Rodrigo heeft in samenwerking met het prestigieuze Gassan Diamonds en ervaren diamantzetters volledig nieuwe technieken toegepast in het verwerken van diamant met een revolutionair resultaat. Ieder stuk wordt slecht één maal vervaardigd en overstijgt daarmee de exclusiviteit van de haute jewellery lijnen van andere bekende juwelenhuizen.
De prangende vraag is nu natuurlijk welke Hollywoodster als eerste met een diamanten Otazu'tje over de rode loper zal lopen. Wij zetten in op Britney Spears...
www.rodrigootazu.com en dan naar collection en dan naar classic en dan is het de middelste
Groetjes!!
quote:Die heb ik ook, echt beeldig
Op zaterdag 15 november 2003 11:58 schreef Suspicious18 het volgende:
Mijn moeder kwam gister uit amerika terug en toen had ze een cadeautje voor me! was het een ketting van otazu!!ik ben er echt vet blij mee
!!
www.rodrigootazu.com en dan naar collection en dan naar classic en dan is het de middelste
![]()
Groetjes!!
Nog meer:
'Schaaat, ik weet wat ik voor kerst wil hebben hoor '
bronquote:Sieradenontwerper Rodrigo Otazu
A girl's best friend
Zijn fantasierijke ontwerpen maakten van Madonna een prinsesje, van Britney een slangentemster en van zangeres Kelis de sexy serveerster van je dromen. Bijna nog knapper is het feit dat hij met zijn kleurrijke sieraden al jarenlang de Hollandse rode lopers weet op te vrolijken. Ga er maar aan staan! Maar ja, wat de Argentijnse Rodrigo Otazu (35) ook doet: jetsetten, ontwerpen of feesten, hij doet het tot 'the max' en met ‘love, love, love!'
We zitten aan Rodrigo's keukentafel in Amsterdam en bekijken wat vakantiekiekjes, terwijl Siamese kater Murru (Argentijns voor ‘geluk') zich sensueel om ons heen kronkelt. Gezellig. Rodrigo op een olifant, in een bootje en lachend met een vriendinnetje bij een zwembad. Je kent het wel. Behalve dan dat het zwembad van het type ‘never ending' is en zich bevindt in zijn achtertuin in Bali, en het meisje Kelis heet dat haar bikini heeft opgewaardeerd met een kapitaal aan sieraden. Tja, als je beste vriend Otazu heet…
Rodrigo met kater Murru en Madonna. Hij draagt een Gucci Tshirt, vintage jeans en een armbandje dat hij van de Dalai Lama heeft gekregen.
MADONNA
Dat Rodrigo een celeb-magneet is valt niet alleen te danken aan zijn juwelen, maar ook aan het feit dat zijn levenslust zo aanstekelijk werkt. Als een tangodanser met een roos tussen zijn tanden sleept hij je mee in zijn enthousiasme voor talloze dingen, van Amnesty International tot Azucar, zijn nieuwe ‘100% custommade' collectie. Zijn lievelingsuitdrukkingen: ‘Crazy!', ‘Lovely!' en ‘To the max!' Ik was dan ook verbaasd toen ik bij hem thuis in plaats van Alladins grot een oase van rust en minimalisme aantrof. Veel wit, veel leer, een wand vol kunstboeken en hier en daar een Starck. Het klapstuk hangt echter in de keuken op de plek waar je bij normale mensen een kalender van de afhaalchinees kunt vinden: een door Mario Testino geschoten levensgroot portret van een uitbundig lachende Madonna, gekroond met een tiara van Otazu. "Wel tof hè?" zegt Rodrigo, verlegen lachend. Inmiddels ingewijd in het Otazulingo antwoord ik: "Tof to the max!"
BALLONNEN
Toen Rodrigo tien jaar geleden naar Nederland kwam, begon hij met niets. Om de huur van zijn anti-kraakwoning (maandelijks 75 gulden) te kunnen betalen, moest hij zilveren ballonnen vullen, met teksten als ‘Veel beterschap'. "Niet echt leuk, maar wel helemaal Warhol, hè?" zegt hij met een knipoog terwijl hij nog een glas verse jus voor me inschenkt, waar Murru meteen bovenop duikt. Zijn geliefde familie had hij in Argentinië moeten achterlaten, net als de tassen vol wildbedrukte shirts waarvan hij geen afscheid kon nemen (het mooiste exemplaar: door zijn oma met veel liefde genaaid van haar eigen gordijnen). Hij kreeg er echter veel voor terug: zijn grote liefde Frank, huizen over de hele wereld, roem, succes en een bedrijf dat inmiddels meer dan 200 mensen in dienst heeft. Hij is nog steeds uitzonderlijk close met zijn familie (zijn broer is zijn zakelijke rechterhand) en met zijn kledingkast is het ook helemaal goed gekomen.
Eens in de zoveel tijd kan hij namelijk plotsklaps besluiten zichzelf een compleet andere look aan te meten. "Ik ben een ‘fashion cameleon'. Ik kan zomaar veranderen van streepjes naar bloemetjes naar alles wit, zoals nu." Maar in welke fase hij zich ook bevindt, hij probeert wel altijd een balans te vinden tussen 'extravagant' en 'minimalistisch'. Dus stapt hij het liefst met slippers aan en gekleed in enkel een korte broek en wit hempje op het vliegtuig naar Bali (zelfs als het hier sneeuwt), maar draagt hij ook vaak een diamant van 6 karaat in zijn oor. "Bijna te zwaar om te dragen, maar zo helder dat-ie licht geeft in het donker. I looooooove diamonds."
Trots laat hij een aantal nieuwe ontwerpen zien uit zijn tweede collectie ‘diamanten à la carte' in samenwerking met ‘Gassan Diamonds'. De stijl is ingetogener dan ik van hem gewend ben, maar nog steeds 100% Otazu. Het gaat voor hem echter verder dan alleen de ‘bling bling' van het spul. "Kijk, diamanten zijn tijdloos en uniek. Dat zijn twee kwaliteiten die moeilijk zijn te vinden in het oppervlakkige wereldje van mode en glamour." Het zijn ook de kwaliteiten die hij zo bewondert in zijn glamourmama, Titi Otazu, een beroemde tv-presentatrice in Argentinië. "Ik kon als kindje helemaal verliefd urenlang naar haar staren. De microminirokken, de superhoge hakken, haar ‘big big hair'. Ze trok zich nooit ergens iets van aan." Hij laat wat foto's zien van een recent bezoek van Titi aan Amsterdam. Nog steeds heel sexy met oranje haar en een luipaardjas aan. "Kijk, ze houdt binnen lekker haar grote zonnebril op!"
Otazu's leven lijkt een wervelwind van glitter en glamour, feestjes met de ‘rich and famous' en jetset tripjes. Hij verzekert me dat hij het liefst thuis met Murru en Frank op de bank zit, maar de dag na het interview zal hij gewoon weer op het vliegtuig springen voor een winkelopening van zijn goede vriend, ontwerper Matthew Williamson. Later lees ik dat Otazu's date, Kelis, daar een spetterend optreden heeft gegeven met haar hit ‘Milkshake'. Behangen met 250.000 euro aan Otazudiamanten. Tja, ‘diamonds' zijn dan misschien wel ‘a girl's best friend', maar met Otazu als vriend kom je ook al een eind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |