Han Pekelquote:Op zondag 5 maart 2017 23:16 schreef Handleiding het volgende:
Mijn God die dikke presentator wie is dat ook alweer? Allemachtig wat is die viesdik geworden.
Nee, ze had gelijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:18 schreef Achterhoker het volgende:
Rutte onzichtbaar? Dat wijf zat natuurlijk met d'r vingers aan de klit naar Klaver te kijken.
Ik vind Wilders vreselijk maar ik denk dat hij heel slim bezig is. Dit debat was ook wel weer ouderwets. Zijn kiezers volgen dit niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Niet mee eens dat Wilders de goede keuze heeft gemaakt, hij is totaal afwezig de laatste tijd en had dat nu wat kunnen keren.
Verder wel eens met haat over Matroos en dat ze vermoedelijk opdracht kreeg om wat meer te dimmen
Ik vind het nogal goedkoop, vooral ook omdat je hun denkbeelden over zelfbeschikking, euthanasie, emancipatie er dan bij krijgtquote:Op zondag 5 maart 2017 23:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vorige keer ging het CDA daar nog aan kapot
haar hoofd is ook een beetje unbalanced ofzoquote:Op zondag 5 maart 2017 23:18 schreef Onnoman het volgende:
die mevrouw geeft een interview alsof ze moet poepen
Hij zou toch andere kiezers moeten gaan aanspreken. Juist niet alleen die toch al op hem gaan stemmen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:18 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik vind Wilders vreselijk maar ik denk dat hij heel slim bezig is. Dit debat was ook wel weer ouderwets. Zijn kiezers volgen dit niet.
Dat is z'n broer Han volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2017 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die presenteerde vroeger "Wordt vervolgd".
Dat gaat 'm toch niet lukken met z'n 1 A4tje en z'n immer boze ondertoon, lijkt me zo.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:19 schreef agter het volgende:
[..]
Hij zou toch andere kiezers moeten gaan aanspreken. Juist niet alleen die toch al op hem gaan stemmen.
heeft hij niet nodig.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:19 schreef agter het volgende:
[..]
Hij zou toch andere kiezers moeten gaan aanspreken. Juist niet alleen die toch al op hem gaan stemmen.
Owja Han Peekel was dat. Hij lijkt er wel opquote:
Mee eens.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:13 schreef Paul het volgende:
Column AD
[..]
http://www.ad.nl/dossier-(...)onden-lang~a60dc04f/
Het zouden broers kunnen zijn inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2017 23:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja Han Peekel was dat. Hij lijkt er wel op
Ze gaan idd naar benenden in de peilingen.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat gaat 'm toch niet lukken met z'n 1 A4tje en z'n immer boze ondertoon, lijkt me zo.
Minachting van de kiezer, wmb. Net als dat vodje van een partijprogramma.quote:Op zondag 5 maart 2017 23:18 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik vind Wilders vreselijk maar ik denk dat hij heel slim bezig is. Dit debat was ook wel weer ouderwets. Zijn kiezers volgen dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |