Logica is niet relevant in deze reeks.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:54 schreef Argo het volgende:
Braddie je leeft maar een keer ga ervoor. Maar waar vroeger het brandstofverbruik je heel wat uitmaakte maakt het nu niet meer uit?
Ja echt elke keer. Roepen ze live maar niet even linkje droppen.quote:
Heb kaarsjes voor m'n monitor gezet in de hoop dat het lichter wordt.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:02 schreef chroestjov het volgende:
Voor Braddie is FOK! nu letterlijk en figuurlijk het licht in de duisternis.
Ik vind dat die 2 a 3 hier moeten worden gekozen.quote:Op maandag 6 maart 2017 22:17 schreef IJsmuts het volgende:
ER WORDEN FOKKERS (2 a 3) UITGENODIGD OP DE HOUSEWARMING VAN BRAAD!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |