Huw Ware bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
Little Richard mastercaller bij PDC? Is dat iets tijdelijks omdat ze anders callers tekort komen ofzo?
Straks vliegen ze de Human Calculator nog inquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
Little Richard mastercaller bij PDC? Is dat iets tijdelijks omdat ze anders callers tekort komen ofzo?
Zie editquote:
Ja ik denk dat dat alleen bij de UK Open zo is omdat ze anders callers tekort komen ofzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Huw Ware bedoel je?
Oh wacht, Little Richard soms ook ja
Jij keek toch alle streams? Dan zou je weten dat dit al lang zo is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
Soms nog hier en daar ook nog wel eens, maar het is zeer zelden inderdaadquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat alleen bij de UK Open zo is omdat ze anders callers tekort komen ofzo.
Ik zag Richard vorige maand ofzo nog bij de BDO. Tis mij nooit opgevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij keek toch alle streams? Dan zou je weten dat dit al lang zo is.
Omdat hij liever bij moeder de vrouw blijft. Als hij het circuit af zou lopen staat hij zo in de top 10 bij de BDO.quote:
RAYA pakt hemquote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als Wright dit toernooi niet wint moet ie op suicide watch.
Is wat ingekaktquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
100 gemiddeld. Wel prima op de dubbels
Klopt maar bij 1-1 stond hij beter te gooienquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde gemiddeldes als bij 2-3. #Livescoregoeroe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |