Ik ben Rowe-fan voor het leven.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou Checho al uitgekeken zijn op Rowe zijn achterwerk?
Heerlijke fotoquote:Op maandag 6 maart 2017 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knotsgektwitter:quickstepteam twitterde op maandag 06-03-2017 om 12:40:10Think having rain was bad? Think again: it's snowing now! #ParisNice reageer retweet
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk roept ie nu voor zijn moederquote:Op maandag 6 maart 2017 13:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel apart dat ze Groenewegen laten "zwemmen" met 3 ploeggenoten voorin, tenzij hij zelf aangeeft dat hij niet goed genoeg is vandaag
Je overschat het resterende trio denk ik.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:41 schreef Marcoss het volgende:
Wel apart dat ze Groenewegen laten "zwemmen" met 3 ploeggenoten voorin, tenzij hij zelf aangeeft dat hij niet goed genoeg is vandaag
Topshowquote:Op maandag 6 maart 2017 13:44 schreef franklop het volgende:
Nog 13 op kop;
Only 13 riders are left in the lead: Degenkolb, Kristoff, Bystrom, Gallopin, Alaphilippe, Kittel, Demare, Laporte, Swift, Bennett, Zakarin, Henao, Rowe.
Dan hebben de LottoNL-mannetjes nu wel de tijd om Dylan terug te brengenquote:Op maandag 6 maart 2017 13:44 schreef franklop het volgende:
Nog 13 op kop;
Only 13 riders are left in the lead: Degenkolb, Kristoff, Bystrom, Gallopin, Alaphilippe, Kittel, Demare, Laporte, Swift, Bennett, Zakarin, Henao, Rowe.
Roosen en Wynants zijn nu weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hebben de LottoNL-mannetjes nu wel de tijd om Dylan terug te brengen
CHAOSSSSSSSSSSSSSSStwitter:Ride_Argyle twitterde op maandag 06-03-2017 om 13:50:20#GreenArgyle not with the first 13, but with the chaos that's on, we have no idea where our first rider is at the m… https://t.co/xUxNghfPKF reageer retweet
Je zult de twitteraccount van Cannondale maar moeten beheren, dat is sowieso afzien.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:51 schreef franklop het volgende:
CHAOSSSSSSSSSSSSSSStwitter:Ride_Argyle twitterde op maandag 06-03-2017 om 13:50:20#GreenArgyle not with the first 13, but with the chaos that's on, we have no idea where our first rider is at the m… https://t.co/xUxNghfPKF reageer retweet
Sta Naam Nat Uitslagquote:Op maandag 6 maart 2017 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Dit wordt net zo'n etappe als met Rabo een paar jaar geleden (al wisten die het toen nog te verprutsen met 4 man bij een groepje van 8 ofzo)
* opgebaarde proestquote:Op maandag 6 maart 2017 13:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Sta Naam Nat Uitslag
1 Andrei Tchmil (Lotto) BEL 4h42'24''
2 Markus Zberg (Rabobank) SUI zt
3 Leon Van Bon (Rabobank) NED zt
4 Stuart O'Grady (Crédit Agricole) AUS zt
5 Axel Merckx (Mapei - Quick Step) BEL zt
6 Michael Boogerd (Rabobank) NED zt
7 Erik Dekker (Rabobank) NED zt
8 Rolf Sørensen (Rabobank) DEN 3''
9 Maarten Den Bakker (Rabobank) NED zt
10 Marc Wauters (Rabobank) BEL zt
Die bedoelde ik niet (ik bedoelde die toen Chava won), maar deze was wel echt extreem jaquote:Op maandag 6 maart 2017 13:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Sta Naam Nat Uitslag
1 Andrei Tchmil (Lotto) BEL 4h42'24''
2 Markus Zberg (Rabobank) SUI zt
3 Leon Van Bon (Rabobank) NED zt
4 Stuart O'Grady (Crédit Agricole) AUS zt
5 Axel Merckx (Mapei - Quick Step) BEL zt
6 Michael Boogerd (Rabobank) NED zt
7 Erik Dekker (Rabobank) NED zt
8 Rolf Sørensen (Rabobank) DEN 3''
9 Maarten Den Bakker (Rabobank) NED zt
10 Marc Wauters (Rabobank) BEL zt
Uitslag 3e etappe Orval - Vichy (178km)quote:Op maandag 6 maart 2017 13:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile[b][b][b]/203062]Marcoss[/url] het volgende:
[..]
Die bedoelde ik niet (ik bedoelde die toen Chava won), maar deze was wel echt extreem ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |