Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:38 schreef Enchanter het volgende:
ff gegoogeld , zitten wel een paar pareltjes tussen
Mooi rariteitenkabinet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:38 schreef Enchanter het volgende:
ff gegoogeld , zitten wel een paar pareltjes tussen
De teringquote:3 Teun Otte - die/hun
10 Venus Bijleveld - die/diens aka Ma’MaQueen - zij/haar
16 Yvette Luhrs - die/hen
quote:
En teleurgesteld?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor het eerst in 25 jaar stemrecht op een man gestemd voor de Tweede Kamerverkiezingen. Tofik Dibi
Wat is nu het plan? Blijf je achter ze staan? Volgende verkiezingen weer? Lokaal?quote:
Bij mijn stemlokaal was er welgeteld 1 stem op BIJ1, maar het groene hart zal niet hun doelgroep zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:06 schreef DJKoster het volgende:
Ze zijn op plaatselijk gebied actief in Randstad en een paar grote steden (Almere, Arnhem, Nijmegen, Utrecht).
Dus ik ben wel benieuwd of dat nog leeft en of ze daar (weer) mee gaan doen, ook omdat de de landelijke lijst voor een groot deel bestond uit mensen afkomstig uit Rotterdam en Amsterdam.
Op 6 december is er weer een AlV, dan zal het vast wel besproken worden.
Ja ik blijf lid. Maar nu ook van een tweede vakbond lid geworden. In de gemeente waar ik woon gaan we niet meedoen aan de komende gemeenteraadsverkiezingen. En het partijprogramma is wat me tot deze partij aantrekt uiteraard.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is nu het plan? Blijf je achter ze staan? Volgende verkiezingen weer? Lokaal?
Wat was het sowieso dat je aantrok in de partij?
Dat is een non-antwoord.quote:Op zondag 16 november 2025 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik blijf lid. Maar nu ook van een tweede vakbond lid geworden. In de gemeente waar ik woon gaan we niet meedoen aan de komende gemeenteraadsverkiezingen. En het partijprogramma is wat me tot deze partij aantrekt uiteraard.
Alhoewel ik achter die punten sta: nee. De aantrekkingskracht voor mij is het antikapitalistisme.quote:Op zondag 23 november 2025 08:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een non-antwoord.
Ik zie op de website 20 "concrete" plannen staan, die alles behalve concreet zijn.
De volgorde van hun uitgebreidere programma begint met dekoloniseren en anti-racisme. Dit is ook een punt waar andere partijen zo goed als geen aandacht aan besteden. Kan ik er vanuit gaan dat dit de aantrekking voor jou is?
Hoorde dit ook van een andere FOK!ster. Wel de enige partij die dit zou willen, dus dat snap ik tot op zekere hoogte.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alhoewel ik achter die punten sta: nee. De aantrekkingskracht voor mij is het antikapitalistisme.
Wat betekent die/hen….?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:38 schreef DrDentz het volgende:
DIT IS DE BIJ1 CONCEPT KANDIDATENLIJST VOOR DE TWEEDE KAMER VERKIEZINGEN VAN 2025
1 Tofik Dibi - hij/hem
2 Naomi Tuininga - zij/haar
3 Teun Otte - die/hun
4 Marchiano van Campenhout - hij/hem
5 Mika Beau Dalderop - hij/hem
6 Noura Oul Fakir - zij/haar
7 Precious Sadhoe - zij/haar
8 Soheila Najand - zij/haar
9 Carolien Nieuweboer - zij/haar
10 Venus Bijleveld - die/diens aka Ma’MaQueen - zij/haar
11 Nathan Miango - hij/hem
12 Marie-Louise Beekmans - zij/haar
13 Tikhoe Isaack - hij/hem
14 Bianca Grootfaam - zij/haar
15 Yuval Gal - hij/hem
16 Yvette Luhrs - die/hen
17 Joanna RD - zij/haar
18 Chihiro Geuzebroek - zij/haar
19 Stevie Nolten - zij/haar
20 Vayhishta Miskin - zij/haar
Gefeliciteerd aan alle kameraden op deze conceptlijst. Volgende week zaterdag 30 augustus wordt de finale kandidatenlijst vastgesteld op de ALV.
Pronouns, zoals dat zo hip heet tegenwoordig. Voornaamwoorden in het Nederlands.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |