Ja, kek naampje etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
KLUBBB3 zijn mannelijke Og3ne wannabe's. Dat gaf Jan vandaag zelfs toe. Door hen wilde hij ook een trio. En dan meteen maar zo'n zelfde kek naampje
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vriend van mij is docent Engels. Hij is nu nog aan het hyperventileren in een plastic zakje nadat hij de songtekst had gelezen.
Ik ga huilen van het woord. En jij snapt waarom.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:23 schreef Cee het volgende:
Zara vertelt even dat het in Zweden écht serieus wordt aangepakt.
Nou ik heb het al aan Buffy doorgegeven en die gaat het checken en zij coacht artiesten met uitspraak en bij tekstschrijven, ook o.a. bij The Voice. Lord knows, misschien geeft ze wel iets door.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef Greys het volgende:
Zou iemand dat tegen ze durven zeggen van die Engelse fouten? Nu kunnen ze het nog aanpassen. Snap sowieso niet dat je dat niet even laat checken voordat je het uitbrengt.
Het is: Roooorie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:27 schreef libranl het volgende:
Wisten jullie al dat Rory de vriend van Shelley is?Wordt ook elke keer erbij verteld
Zou dat invloed hebben gehad op de keuze van het liedje?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:27 schreef libranl het volgende:
Wisten jullie al dat Rory de vriend van Shelley is?Wordt ook elke keer erbij verteld
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou dat invloed hebben gehad op de keuze van het liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |