Da's nie waar he.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef studentje7 het volgende:
Wat denk je zelf TS?
Natuurlijk kunnen mannen vetliefd worden en niet alleen dat, maar ook echt "houden van".
Nee toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
Er zijn ook mannen die verliefd worden op mannen.
#raarmaarwaar
ow die kende ik nog niet,quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Is dat niet meer lust?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:56 schreef Scuidward het volgende:
#raarmaarwaar
Geobsedeerd, alleen nog maar aan die man kunnen denken zodat het alles in de weg staat en discipline kost om nog nuttig te zijn voor anderen en de samenleving. Maar is meer iets voor tieners denk ik (ik loop wat achter qua ontwikkeling). Dus misschien bedoel ik hiermee mee meisjes ipv vrouwen en jongensquote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:04 schreef Droopie het volgende:
Hoe weten mannen hoe vrouwen zich voelen als ze verliefd worden op een man?
Ja, men, men. Kennelijk een of ander kutusertje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb deze conclusie getrokken na wat ik zelf heb meegemaakt om me heen zie en heb gelezen oa op dit forum. Maar ja als men zegt dat het niet zo is..ik geef het maar het voordeel van de twijfel dan.
Onaantrekkelijkequote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Wat zijn dat voor mannen die zich niet hechten aan een huisdier?
Het ligt niet aan de man het ligt aan jou TS.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb deze conclusie getrokken na wat ik zelf heb meegemaakt om me heen zie en heb gelezen oa op dit forum. Maar ja als men zegt dat het niet zo is..ik geef het maar het voordeel van de twijfel dan.
[..]
Geobsedeerd, alleen nog maar aan die man kunnen denken zodat het alles in de weg staat en discipline kost om nog nuttig te zijn voor anderen en de samenleving. Maar is meer iets voor tieners denk ik (ik loop wat achter wua ontwikkeling). Dus misschien bedoel ik hiermee mee meisjes ipv vrouwen en jongens
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben nu 9,5 jaar samen met mijn vriendin en heb nog steeds verliefdheidsmomenten en besef me ter dege dat als je het zo lang met elkaar uit houdt, het wel goed zit. Ik geloof niet dat er 1 'ware' is, maar als je iemand vindt waar je je lekker bij voelt en waarbij je jezelf kan zijn, moet je dat koesteren, want dat kom je niet vaak tegen.
Denk dat mannen dat wel sneller hebben dan vrouwen. Denk dat vleselijke lust het bij mannen sneller overneemt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
En natuurlijk kunnen mannen net zo stapelverliefd worden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |