quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:34 schreef chibibo het volgende:
Mijn Switch is binnen. Heb ik de primeur?
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:34 schreef chibibo het volgende:
Bedankt voor de tip, was veel te laat met pre-orderen en was al bang dat ik tot april moest wachten. Nu dus inderdaad op voorraad bij Wehkamp, en als het goed is is hij morgen binnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:52 schreef kipknots het volgende:
Heb hem nu ook bij de Wehkamp besteld. Ga morgen een dagje naar Amsterdam, hoop dat hij op tijd binnen is zodat ik in de trein kan spelen.
Ja dat was ook wel te verwachten dat dat zo weg was.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:53 schreef KingRadler het volgende:
red/blue is alweer uitverkocht bij Wehkamp nu is de grijze nog over
https://www.wehkamp.nl/Wi(...)&Ntt=Nintendo+switch
Nee, want ik heb hem natuurlijk wel uitgepakt en aangezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:40 schreef isax het volgende:
ohhh dan ben ik dus nog de eerste die hem in de handen heeft?
Even 507 euro uitgeven om (het komende half jaar) Zelda te kunnen spelen. Katjiiiiiing!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:11 schreef CoExist het volgende:
Got it!
Nintendo Switch ¤309,-
Pro Controller ¤59,-
TLOZ: Breath Of The Wild LE ¤89,-
Carrying case ¤19,99
A/C adapter ¤29,99
De kleur van dat ding is wel het allerlaatste waar ik me druk over maakquote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:18 schreef KingRadler het volgende:
blue/red vind ik ook mooier.
Hoop dat Nintendo meer kleuren uit gaat brengen.
En ja, je hebt een friend code nodig om iemand toe te voegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |