Is dat nog bezig?quote:
quote:
Rare keuze, leg je jezelf telkens druk op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:36 schreef Zorro het volgende:
Eigen schuld. Cambuur won de toss maar koos om AZ te laten beginnen. Statistisch fout natuurlijk.
Dat las ik hier.
Op dit moment vind ik alles best.quote:
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord kampioen ,en Cambuur na strafschoppen uitgeschakeld in de halve finale van de beker.
Het Nederlands voetbal is officieel failliet.
Ik juich tegen Van den Brom, dat is meer het verhaal.quote:
Daar valt nog zoveel meer uit te halen dan wat ze dit seizoen laten zienquote:
Sportief erg poverquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijn
Is ook zoquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leicester kampioen vorig jaar in de Premier League, dan zal het Engelse voetbal wel helemaal failliet zijn
Weer strafschoppenquote:
Fraserquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik juich tegen Van den Brom, dat is meer het verhaal.
En ik gun het types als Van Wolfswinkel en Guram Kashia wel.
WILFRED PAARDENLUL!quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 02-03-2017 om 23:32:41Ongelofelijk, zo dichtbij....Respect voor de spelers van @SCCambuurLwd , maar wat enorm klote!!!#azcam reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |