En dan nog? Wat heeft dat met de inhoud van het programma te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:24 schreef Mubassie het volgende:
Ligt het aan mij of is Ilse wat kilootjes aangekomen?
Niets, alleen met de inhoud van Ilse.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nog? Wat heeft dat met de inhoud van het programma te maken?
Ilse vind ik op het gebied van onderhandelen een beetje een autobandentrapper. In de voorgesprekken vaak positief, maar in de 1-op-1 een beetje te veel zagen naar mijn smaak. Arnold komt inderdaad over als het meest fair in zijn handelen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef alpeko het volgende:
Het is wel redelijk voorspelbaar wie het hoogst gaat bieden. Vrijwel altijd Arnold. Bert wil soms uit passie iets verder gaan. Af en toe iets hips zoals vandaag voor Bas waar hij de portemonnee voor trekt. Ilse betaalt zelden de hoofdprijs. Arnold is de godfather van dit programma. Zoals vandaag met dat houten beeld. Mevrouw de realiteit schetsen en vervolgens nog steeds een dikke prijs betalen. Heeft ook gewoon de beste kanalen. Bert koopt alleen voor zichzelf als pure liefhebber. Bas voor wat yuppen. Ilse voor.. euh ja.. voor wie?
Die deed het 'm.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:18 schreef matthijst het volgende:
Haha 😀
Een whisky erbij, voor al 't gedram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |