Die was leuk ja, zijn eigen factuurtje van 10.000 piek was ook hoger dan verwacht.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:19 schreef svann het volgende:
Wauw, Arnold kreeg het toch voor elkaar.
Harde onderhandelaars allebei.
quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef svann het volgende:
De nieuwe dame (Bianca) doet het goed en was de heren in ieder geval al één keer te snel af.
We danken Arnold.quote:Haar tv-debuut dankt ze mede aan Arnold Wegh. De expert, die gesloten deals beklinkt met een glas whisky, was ervan overtuigd dat ze met haar achtergrond en expertise op haar plaats was. Noem het een kruiwagen. „Ik ken hem al als klein meisje, uit de handel. Het is een beetje ‘ons kent ons’, een kleine wereld.”
Ik kon het topic niet vinden. Maar inderdaad een leuke eerste uitzending. Stelde niet teleur.quote:Op woensdag 1 september 2021 21:31 schreef svann het volgende:
Leuke eerste uitzending, maar ben ik de enige die keek?
De nieuwe dame (Bianca) doet het goed en was de heren in ieder geval al één keer te snel af.
Rare kwibus, die verkoper. Van 18.500 in 1 keer zakken naar minimumprijs van 10.000 en het vervolgens voor 8.500 verkopen.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:40 schreef showtimer het volgende:
Die was leuk ja, zijn eigen factuurtje van 10.000 piek was ook hoger dan verwacht.
Sowieso opvallend dat meerdere verkopers vandaag bij de eerste de beste kamer klaar waren.
Integendeel. Ze hapte niet meteen.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:58 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht even dat ze haar hand zou overspelen.
Ik denk dat Arnold wel naar de 10k was gegaan uiteindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |