Heeft hij op zich wel een beetje gelijk in, het is nog niet eens twee handen vol legs, dat zegt zo weinigquote:
Ho ho, zelfs Lex Immers gooit wel eens 170 uitquote:
De vraag "Raakt die Co het bord nog wel?" is nu beantwoord.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:48 schreef wimderon het volgende:
Als je de Texel Darts Trophy wint heb je recht van spreken.
[ afbeelding ]
Iedereen met kinderen heeft zn TV uitgezet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Arme Klaasen, niemand kijkt naar zijn wedstrijd.
4 gelijke spelen.quote:
Jammer joh.quote:
Hij gaat na zijn pensioen heus nog wel wat show-toernooien gooien hoor waar hij dik geld voor krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Taylor een break voor.
Straks gaat seniele opa zijn pensioen nog uitstellen.
quote:
Ik gun hem zijn prijsje wel, maar het blijft wel een clownquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn jullie nog steeds allemaal tegen Wright?
Choleraman.quote:
quote:Highest combined averages on TV:
1. Wright - Lewis (228,65 - today)
2. Wright - MvG (225,65 - 2016)
3. Taylor - Chizzy (224,88 - 2016)
vipleague.me biedt altijd wat goeds aanquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:12 schreef tja77 het volgende:
Iemand een stream?
Kijkgratisdarts.tk weigert dienst
Top, bedanktquote:Op donderdag 9 maart 2017 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
vipleague.me biedt altijd wat goeds aan
Was even puzzelen.quote:Op donderdag 9 maart 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aantal edits, maar nu is ie wel goed
quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Ja, doe hem dan helemaal met gifjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Moest al fucking lang zoeken naar plaatjes überhauptquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Ja, doe hem dan helemaal met gifjes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Edoch, geweldig is het niet echt.quote:
Ja, bijna goed.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het 7-1 wordt
quote:
Zelfs nog even voetbal gezien op RTL, maar helemaal niet door gehad dat dat er niet had moeten zijn vandaag want darts.quote:
Een negendarter.quote:Op donderdag 9 maart 2017 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs nog even voetbal gezien op RTL, maar helemaal niet door gehad dat dat er niet had moeten zijn vandaag want darts.
Nog iets gemist?
Een hele trage saaie pot van Wright en die andere heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 9 maart 2017 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfs nog even voetbal gezien op RTL, maar helemaal niet door gehad dat dat er niet had moeten zijn vandaag want darts.
Nog iets gemist?
Niet.quote:
Wel 0 180'ers tot de 10e leg en toen 2 achter elkaar van Wright en een negentje. 7e pijl ging totaal fout.quote:
Niet dusquote:
Dan had hij misschien niet drie matchdarts moeten missenquote:
Naja, matchdarts, matchdarts.. gelijkspelletjedarts.quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had hij misschien niet drie matchdarts moeten missen
Moet je even kijken of vipleague of hesgoal werkt.quote:
Hesgoal! Thanks man!quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet je even kijken of vipleague of hesgoal werkt.
Yolo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:41 schreef k3vil het volgende:
Iemand de stand ergens? Klaasen kan wel de koffers pakken denk ik
Die heeft wel een wat gunstiger programma dan de concurrentie geloof ik. Ik schrijf hem nog niet afquote:Op donderdag 9 maart 2017 22:41 schreef k3vil het volgende:
Iemand de stand ergens? Klaasen kan wel de koffers pakken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |