Van 27 februari tot en met 17 maart slaan Jeroen Pauw en Eva Jinek de handen ineen in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 15 maart. In Pauw & Jinek: De Verkiezingen praten de presentatoren met alle politici, politiek commentatoren, prominenten en de belangrijkste gasten uit het nieuws over de lopende verkiezingsstrijd. En Pauw en Jinek stemmen niet VVD. Een politiek café met de politici aan tafel en aan de bar, debatten tussen gasten, cabaret en livemuziek vanuit Amsterdam.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 15-02-2017 om 12:21:02Jeroen Pauw en Eva Jinek gaan unieke samenwerking aan met 'Pauw & Jinek: De Verkiezingen!' https://t.co/OAc5wO0kU8…; https://t.co/sxdKoGgXg3 reageer retweet
quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Fleur heeft zich goed staande weten te houden
Te bizar voor woorden, dit hele item. Dit is weer die Amsterdamse bubbel. Alsof dit representatief is voor Nederland.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sylvana Simons heeft weer zieltjes gewonnen op een allochtonen ROC... zie ik op het NOS.
Nou, net als Jan Roos gisteren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:12 schreef bloodymary1 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 maart 2017 00:11 schreef MakkieR het volgende:
Fleur heeft zich goed staande weten te houden in de hol van de linkse leeuw
Zet jij eerst eens je D66 bril af voordat je naar anderen wijst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft niet meer over politiek praten? Dat is voor iedereen beter denk ik
quote:,,D66 heeft altijd de neiging te vervallen in kleine onderwerpjes. Daar moet het voor blijven waken. Dan gaat het opeens over de vraag of 'Bij de gratie Gods' nog wel boven wetten moet staan en gaat men ruzie zoeken met de ChristenUnie. Terwijl er wordt weggedoken bij echt ernstige discussies over de radicale elementen in de islam. Het standpunt is nu vooral 'wat Wilders zegt, hoort niet', maar wat vindt D66 dan wél? Ook was D66 erg onzichtbaar in het debat over de vluchtelingen.''
quote:
Hier gaat wat misquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, net als Jan Roos gisteren.
Ik mag toch hopen dat zij nooit in de Tweede Kamer komt. Helaas zal DENK wel 2/3 zetels pakkenquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden, dit hele item. Dit is weer die Amsterdamse bubbel. Alsof dit representatief is voor Nederland.
En wéér een mediamomentje voor Sylvana Simons....
Hier gaat wat misquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nou, net als Jan Roos gisteren.
Die Kuzu is ook goed aangepakt (eer)gisteren bij Nieuwsuurquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zij nooit in de Tweede Kamer komt. Helaas zal DENK wel 2/3 zetels pakken
Dat heb ik nou altijd met die zelfscannersquote:
Het blijft maar mis gaan...quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Er gaat geloof ik nog steeds iets mis
Boris van der Hamquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zet jij eerst eens je D66 bril af voordat je naar anderen wijst.
Zelfs ex-D66 politicus van der Ham zegt dat D66 geen duidelijke standpunten uitdraagt;
[..]
Zijn achterban kijkt alleen naar Al-Jazeera.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Kuzu is ook goed aangepakt (eer)gisteren bij Nieuwsuur
Alsof zijn achterban naar Nieuwsuur kijkt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Kuzu is ook goed aangepakt (eer)gisteren bij Nieuwsuur
Lekker manquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat zij nooit in de Tweede Kamer komt. Helaas zal DENK wel 2/3 zetels pakken
Je zag het goed in dat item: die Turken en Marokkanen gaan allemaal voor DENK. Vooral die grijns van die ene jongen was veelzeggend.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Houdoe, CU op ICQquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:15 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga slapen.. Morgen een drukke dag.. Houdoe, allemaal..
Dat is de prijs die we betalen voor de openstaande grenzen, al die buitenlanders mogen ineens gaan stemmen in Nederland.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zag het goed in dat item: die Turken en Marokkanen gaan allemaal voor DENK. Vooral die grijns van die ene jongen was veelzeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |