Geen ideequote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
Vast niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
ja was leukquote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef Cee het volgende:
Oké, ik vond het redelijk als vanouds! Zit er weer helemaal in.
ja volgende week weer!quote:Op maandag 3 april 2017 21:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vond het ook super. Is het alweer volgende week maandag?![]()
![]()
Nog nooit van die gast gehoord dus voor mij is het geen BN-er.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze kunnen het niet laten BN'ners erin te stoppen
Ik heb m nog op Net5 ja. Lijkt ook wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
kijkt iemand ook de wereld rond in 6 stappen wat er nu op is?
het is eigenlijk ook geen Nederlander bedenk ik me nu.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog nooit van die gast gehoord dus voor mij is het geen BN-er.
Voor mij een OB'er dus. Onbekende Buitenlander.quote:Op maandag 3 april 2017 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
het is eigenlijk ook geen Nederlander bedenk ik me nu.
die vind ik wel leukquote:Op maandag 3 april 2017 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor mij een OB'er dus. Onbekende Buitenlander.
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 3 april 2017 23:04 schreef egelhond het volgende:
Leuke eerste aflevering! Vind het wel grappig dat ze bekende bn ers gebruiken. Wie is er volgende week? Peter Beense?
Ze doen weer gewoon mee, dus als ze niet weer laatste worden hoeven ze er niet uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.
Maar die Dan Karaty, is die er dan de hele tijd bij of alleen die ene etappe? Weet jij dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze doen weer gewoon mee, dus als ze niet weer laatste worden hoeven ze er niet uit.
Alleen de volgende etappe.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar die Dan Karaty, is die er dan de hele tijd bij of alleen die ene etappe? Weet jij dat?
quote:
Volgens mij 1 etappe. Net zoiets als voorheen dat ze een geit als handicap hadden voor 1 etappe. Daarom vind ik het wel leuk en vernieuwend. Zoiezo ook weer leuk omdat het even geleden is. Vorig seizoen niet gezien. Vond er op een of ander manier niet zoveel aan door de presentator die wortelboer.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blijven ze er nu dan in voor alleen 1 etappe? Ik had dat niet helemaal begrepen.
oh ja die geitquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:06 schreef egelhond het volgende:
[..]
Volgens mij 1 etappe. Net zoiets als voorheen dat ze een geit als handicap hadden voor 1 etappe. Daarom vind ik het wel leuk en vernieuwend. Zoiezo ook weer leuk omdat het even geleden is. Vorig seizoen niet gezien. Vond er op een of ander manier niet zoveel aan door de presentator die wortelboer.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:44 schreef Remzz het volgende:
Jammer van de kijkcijfers 350.000 is niet om over naar huis te schrijven.
beetje offtopic hier maar vond het echt een leuk programmaquote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb m nog op Net5 ja. Lijkt ook wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |