wax on..wax offquote:
quote:
ja 8 koppelsquote:Op maandag 3 april 2017 21:49 schreef DonnaRush het volgende:
Waren er vroeger trouwens meer koppels?
Choreograaf van die dans programma's enzo.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
![]()
wie is deze man?
zo'n dans kerel. Van die dans programma's.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
Deze man is al zoveel jaar op de Nederlandse tv bij allerlei dansprogramma's, maar kan nog steeds geen Nederlands.quote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
ze kunnen het niet laten BN'ners erin te stoppenquote:
Ook wel bekend als Danquote:Op maandag 3 april 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
wie is deze man?
Alsof het zonder BNer niet genoeg kijkers heeft.. Pff.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
ze kunnen het niet laten BN'ners erin te stoppen
Af is af opzouttenquote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danquote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Alsof het zonder BNer niet genoeg kijkers heeft.. Pff.
Geen ideequote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
Vast niet.quote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou het toevoegen van Dan Kerity zoveel extra kijkers opleveren danLijkt mij sterk eerlijk gezegd
ja was leukquote:Op maandag 3 april 2017 21:55 schreef Cee het volgende:
Oké, ik vond het redelijk als vanouds! Zit er weer helemaal in.
ja volgende week weer!quote:Op maandag 3 april 2017 21:57 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vond het ook super. Is het alweer volgende week maandag?![]()
![]()
Nog nooit van die gast gehoord dus voor mij is het geen BN-er.quote:Op maandag 3 april 2017 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb m nog op Net5 ja. Lijkt ook wel leuk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:00 schreef RedFever007 het volgende:
kijkt iemand ook de wereld rond in 6 stappen wat er nu op is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |