quote:
Godverdomme JRquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Benieuwd hoe vaak Krul gaat blunderen vanavond
Ach in de Europa Liek kan je er wel ver mee komen, Club Brugge haalde een paar jaar terug ook de kwartfinale met een middenveld met Simons en Vormer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ze toevallig opbloeien in een mongolencompetitie kan geen toeval zijn .
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.
En Marsman dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan haast niet.
Volgens davy is Krul namelijk de beste keeper van Nederland!
In de CL ga je misschien thuis wat punten pakken vanwege de Kuip, maar meer ook niet .quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in de Europa Liek kan je er wel ver mee komen, Club Brugge haalde een paar jaar terug ook de kwartfinale met een middenveld met Simons en Vormer.
Kampioensjaarquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer was het AZ-stadion voor het laatst uitverkocht?
piep piepquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Vasion het volgende:
Enige legitieme reden is dat de uefa Feyenoord er wel uit pleurt.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, verre van. Maar Feyenoord wat in pot 4 zit heeft dan gewoon een hele grote kans op een zware kutpoule.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Twee jaar. Tot de laatste wedstrijd mee doen in een poule met Fener en Manu is geen mislukking. Bovendien vind ik die jaren niet te vergelijken met nu. Feyenoord is nu wel veel verder. Dat zou betekenen dat Feyenoord geen derde kan worden in de groep omdat een paar jaar terug de voorrondes niet overleefd werden. Nee, zo kan je niet kijken.
Zullen die hun deel van de Kuip wel uitverkopen voor de finalequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer was het AZ-stadion voor het laatst uitverkocht?
Hoe zat het ook alweer met plaatsing EL door bekerwinst?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.
KOEKOEKquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij zegt dat Feyenoord het erg goed gedaan heeft in Europa, dat is feitelijk gewoon onjuist. Een beetje zoals de hele frontpage.
En heel misschien ergens uit een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de CL ga je misschien thuis wat punten pakken vanwege de Kuip, maar meer ook niet .
hemquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Oh Schilder speelt bij Cambuur.
Die is zo kankerslecht he
hemquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Die is zo kankerslecht hem
Hij komt niet zo goed uit de verf.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Die is zo kankerslecht he
Vorig jaar PSV die het als enige goed deed, nu alleen Ajax. Zou leuk zijn als meerdere clubs een goed jaar hebben tegelijkertijd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt gewoon 2 clubs nodig die overwinteren, nu is het alleen Ajax. Zou al veel schelen als PSV daar bij zat of Feyenoord.
Met het grootste geluk van de wereld . Of in de 5de of 6de wedstrijd als alles toch al beslist is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En heel misschien ergens uit een gelijkspelletje.
Ben je nu voor Cambuur?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef Paxcon het volgende:
Achterop de shirts van Cambuur staat Pax
Maarja ik ben sowieso wel benieuwd wat Feyenoord (en PSV) deze zomer gaan doen op de transfermarkt. Ajax zal er wel niet veel bij halen, misschien een buitenspeler en een back.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met het grootste geluk van de wereld . Of in de 5de of 6de wedstrijd als alles toch al beslist is.
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV die het als enige goed deed, nu alleen Ajax. Zou leuk zijn als meerdere clubs een goed jaar hebben tegelijkertijd.
Waar heb je het in godsnaam allemaal over.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?Je kijkt wel heel selectief zeg.
Rustig aan met die uitkering hequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga even een gokje wagen
ik gok op cambuur 50 euro bij bwin
Match Result
1.36
Alkmaar
5.25
X
6.50
Cambuur
Ik snap hier serieus niks van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
En hoe doet PSV het dit seizoen? Met de sterkste selectie?Je kijkt wel heel selectief zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |