Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:17 schreef Ties02 het volgende:
Ik gun Van der Brom en Weghorst een nederlaag
Waarom nietquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja maar je wil toch geen Vitesse - Cambuur als finale?
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.quote:
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lijkt me een leukere finale plus dat Vitesse en AZ een stuk interessanter in Europa zijn dan een JL-club.
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Tuurlijk... Cambuur in de Finalequote:Op donderdag 2 maart 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die hoeven ze niet te spelen bij bekerwinst.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend allemaal. 2 clubs die nog nooit een finale hebben gehaald, prima.
Ik had het liefst nog Sparta - Cambuur gehad eigenlijk. Vitesse of Sparta, ze stranden toch wel in de voorrondes.
Jij snapt er echt niks van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bekerwinst betekent nog steeds 6 groepswedstrijden.
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Wat Sked zegt. Wijs man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vanaf volgend seizoen juist niet meer.
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
We kunnen wel een directe CL-plek terugpakken voor in 2019/2020 maar dan moeten we de Turkjes inhalen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, vanaf volgend seizoen dus. Dus de bekerwinnaar van volgend jaar speelt voorrondes. Deze nog niet.
Eens.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Daarom het beste Vitesse als bekerwinnaar en AZ als winnaar van de play-offs met hun goede coëfficiënt.
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogalquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel is er dan ook maar een paar seizoenen geweest toch?
Vreemd
Ja voor jou is dat het beste jaquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Sked het volgende:
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die regel is er ook nog steeds, alleen Nederlandse ploegen verneuken het nogal
GROOTquote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef Vasion het volgende:
Als je in staat bent het grote en sterke Feyenoord te kloppen, dan verdien je die beker ook tenslotte.
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10 nog steeds met directe EL-plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |