Dat hoop ik niet.quote:
Sow wat een conclusie!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hoopt op Vitesse - Cambuur als finale?
Jij bent ontzettend scherp!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hoopt op Vitesse - Cambuur als finale?
Moet je iets mee doen, strafpleiter worden ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is mijn ijzersterke deductische vermogen.
Wat een complimenten, thanks hey.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ontzettend scherp!Maar inderdaad.
Nouja als Cambuur de beker wint, zou dat wel hilarisch zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een complimenten, thanks hey.
Maar dat wordt echt een zaadpot. Die krijgen de Kuip nog niet halfvol.
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een complimenten, thanks hey.
Maar dat wordt echt een zaadpot. Die krijgen de Kuip nog niet halfvol.
Cambuur in Europaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja als Cambuur de beker wint, zou dat wel hilarisch zijn
Haha, en dat van de man die over elke wedstrijd loopt te kankeren nog voor die is begonnen.quote:
We hebben gezien dat Heracles in Europa geen goed idee is, ook niet voor de supportersquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is voor jou ook beter. Als AZ of Vitesse de beker pakt dan mag de nr 9 play offs spelen.
Ik vond GAE tijdens de europese uitwedstrijd leuker.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben gezien dat Heracles in Europa geen goed idee is, ook niet voor de supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |