Niemand zit op een obligatoire 8-0 te wachten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
FF pissen en dan Real Madrid v Pas Lalmas.

Dat zal Real wel makkelijk winnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:

Aan de planning van de KNVB.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
het is pas februari...hoe kan die halve finale er nu al zijn vraag ik me af...
zijn er minder wedsrijden gespeeld ofzo dan normaal...
vreemd..er is ook geen eindtoernooi
waar ligt dat aan...

waarom ben jij niet bij de drrbyquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:

Ga eens ontopicquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:

Het is ook zo rust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Sparta dit niet meer ombuigen.

Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Sparta dit niet meer ombuigen.

Bedankt Roland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.

Dat gaat ook moeilijk, want het is al rust.quote:

21:31 hier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.

Ja, ik zag het toen ik de post maakte, beetje jammer dit. Ik ben erg blij dat je weer met mij praat GGMM, dat wil ik toch even benoemen.quote:

Ik houd van rust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt op een uitstekend tijdstip binnen.

Ik ben blij dat onze afkeer jegens Elan ons weer samen heeft gebracht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik de post maakte, beetje jammer dit. Ik ben erg blij dat je weer met mij praat GGMM, dat wil ik toch even benoemen.

Zeker zeker, arme jongen is het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat onze afkeer jegens Elan ons weer samen heeft gebracht.
Is hij toch nog érgens goed voor.

Het is nog niet voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Geen flop van een wedstrijd. Ik heb genoten.

Het is nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Geen flop van een wedstrijd. Ik heb genoten.

Uh, jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:36 schreef Tchock het volgende:
Reclame van toto voor Sparta - Vites? Kun je wedden op de uitslag na het begin van de wedstrijd?

Leerdam speelt bij Vitesse hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:36 schreef Vasion het volgende:
Achterin is het wel echt een gatenkaas bij ze.

Dit gebeurt dus nooitquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn voorspelling eindstand 1-1, winst Vitesse na verlenging (1-2) blijft staan.

Misschien wel een hele mooie?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een raar compliment, "dan ben je een bril".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |