Damn wat zonde zeg!
Iedereen zou op school verplicht een keer Basketball Diaries en Requiem for a dream moeten kijken
quote:alsof dat helpt.
Op dinsdag 10 december 2002 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Iedereen zou op school verplicht een keer Basketball Diaries en Requiem for a dream moeten kijken
drugs zuigen gewoon en zijn altijd zonde.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 10-12-2002 23:10]
quote:Ik vind het allemaal zonde.
Op dinsdag 10 december 2002 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik liep net door de hal in het Centraal Station van de NS waar voorheen de loketten stonden en zoals altijd was het weer een drukte van junks. De meesten in die hal waren negers die al ruim over de 30 waren of er in ieder geval wel zo uitzagen. Een persoon viel me op tussen al die lui. Een jong meisje, baggy gekleed die een busje chips zat te eten. Ik schat haar niet ouder dan 20. Haar kleding was onverzorgd en ze maakte een beetje rare bewegingen, althans niet raar voor een junk. Wat me opviel is dat ze echt nog een mooi en lief gezichtje had en ik het erg zonde vind dat zo'n mooie jonge meid zichzelf zo naar de klote aan het helpen is. Het hoogstwaarschijnlijk nog maar een kwestie van tijd voordat de drugs uiterlijke tekenen gaan nalaten en ze zich moet prostitueren om aan haar dopegeld te komen...Damn wat zonde zeg!
quote:boven de 30 zijn ze toch al verloren en ja als je een vent bent kijk je meer naar vrouwen he?
Op dinsdag 10 december 2002 08:34 schreef Short_stop het volgende:
Waarom is een meisje van twintig wél erg en negers van boven de dertig niét?
quote:Dat is onzin...
boven de 30 zijn ze toch al verloren...
quote:veel mannen wel maar daar ging het niet over
en ja als je een vent bent kijk je meer naar vrouwen he?
quote:Heel simpel: mannen (en vrouwen) die al vele jaren verslaafd zijn zijn niet alleen irritant, crimineel en niet meer te redden.
Op dinsdag 10 december 2002 08:34 schreef Short_stop het volgende:
Waarom is een meisje van twintig wél erg en negers van boven de dertig niét?
Dat is gewoon zonde, want het is een mooie meid om te zien...
quote:smakeloos
Op dinsdag 10 december 2002 08:46 schreef Pikkebaas het volgende:-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 10-12-2002 23:13]
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 10-12-2002 08:56]
quote:[Dit is geen grapje]
Op dinsdag 10 december 2002 08:50 schreef MikeyMo het volgende:[..]
DOE ER DAN IETS AAN !!! Voor het voor haar te laat is. G anaar haar toe en biedt oprecht aan om haar te helpen. En help haar dan ook.
Iets erg vinden is 1 ding, er echt iets aan doen is een tweede.
En een betere samenleving begint bij ons !
[/Dit was dus geen grapje]
quote:Ah, mijn subtiele ruwe humor ontgaat je. Jammer.
Op dinsdag 10 december 2002 08:51 schreef robh het volgende:[..]
smakeloos
quote:Zie ik eruit als een sociaal werker? How do I know what to do?
Op dinsdag 10 december 2002 08:53 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
[Dit is geen grapje]
DOE ER DAN IETS AAN !!! Voor het voor haar te laat is. G anaar haar toe en biedt oprecht aan om haar te helpen. En help haar dan ook.
En een betere samenleving begint bij ons ![/Dit was dus geen grapje]
quote:dat is subjectief, generaliserend en feitelijk onjuist, oftewel; onzin.
Heel simpel: mannen (en vrouwen) die al vele jaren verslaafd zijn zijn niet alleen irritant, crimineel en niet meer te redden.
quote:Als je het echt zo erg vindt, ga haar dan aanbieden haar te helpen of zo inplaats van op het Internet sick jokes over haar te gaan lopen maken.
Dit jonge meisje ziet er nog goed uit en lijkt me ook nog niet zo lang verslaafd. Maar je weet dat het een kwestie van tijd is voordat de neerwaatse spiraal waarin ze zit in een stroomversnelling gaat en ze op een gegeven moment ook 30 is, vel over been is en zichzelf alweer jaren verhoert.
quote:En dat geeft alleen maar aan wat voor persoon je bent als je het alleen maar erg vindt omdat ze er (nog) leuk uitziet.
quote:Bel even met het Leger des Heils, die kunnen vertellen wat je kan doen. Of loop op 'r af en koop wat je eten voor 'r.
Op dinsdag 10 december 2002 08:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Zie ik eruit als een sociaal werker? How do I know what to do?
Kan je wel zeggen ja zij is nog jong blabla maar ik heb et gevoel dat het (mooi) meisje-zijnde veel zwaarder telt.
Je kan ook es proberen om met andere delen van je lichaam te denken, delen die bijv. niet zozeer voortplantingsgericht zijn. (niet zozeer tegen jou maar vooral al die sneue reacties van die wanhoopjes hier)
quote:Ik heb geen idee hoe je eruitziet en dat doet er ook niet toe, maar jij begon over hoe erg je het vindt... Als je echt wil helpen dan hebben ze bij de verschillende opvanginstellingen nog plaats zat voor vrijwilligers. Op haar afstappen en aanbieden om te helpen kan je proberen maar dat gaat inderdaad weinig uitmaken ben ik bang, zeker als het je alleen om haar (nog) leuke uiterlijk te doen is.
Zie ik eruit als een sociaal werker? How do I know what to do?
quote:Ja en dan neem je haar lekker mee naar huis en de volgende dag is je hele toko leeggeroofd.
Op dinsdag 10 december 2002 08:53 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
[Dit is geen grapje]
En een betere samenleving begint bij ons ![/Dit was dus geen grapje]
Nou mooi niet.
quote:He, ze kan toch wel in je schuurtje slapen; das al beter dan buiten.
Op dinsdag 10 december 2002 09:02 schreef X-Ray het volgende:
Ja en dan neem je haar lekker mee naar huis en de volgende dag is je hele toko leeggeroofd.
De reden dat het meisje wel zielig is en de rest niet?
Dit meisje is nog te helpen. Die anderen niet. Je kan dat
meisje mischien nog wel een mooie toekomst bieden.
Kijk wel uit dat als ze hulp van je wil. Dat ze dan jou niet gaat gebruiken. En dat ze je in de maling neemt.
quote:Zei ik dat 'ie 'r mee naar huis moest nemen ?? Dacht ik niet.
Op dinsdag 10 december 2002 09:02 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja en dan neem je haar lekker mee naar huis en de volgende dag is je hele toko leeggeroofd.
Nou mooi niet.
Hij kan 'r bijvoorbeeld in contact brengen met het leger des heils of daklozenopvang. Hij zou zelfs iets te eten kunnen kopen voor 'r of misschien gewoon eens een praatje maken.
quote:Voordat je weet nodigt ze al haar vriendjes uit en is je schuurtje gekraakt.
Op dinsdag 10 december 2002 09:04 schreef Plonz het volgende:
He, ze kan toch wel in je schuurtje slapen; das al beter dan buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |