Nou nou nou, dan zie je wat je wil zienquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
De sfeer is hier best wel slecht zeg.
Gelukkig ben ik er!

quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig ben ik er!
quote:

Fijn dat je dat even als moderator benadrukt. Kingflopland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig ben ik er!

Volgens mij was het de onverstaanbare Fries o.i.d.quote:

hee flapdrol jij zoek echt problemen he,.,IK WIL NIET MET PSV GEASSOCIEERD WORDENquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je daalt nu naar het niveau van PSVCL.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De sfeer in dit topic is uitmuntend

quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Gelukkig ben ik er!

Die heb ik effe gemist danquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij was het de onverstaanbare Fries o.i.d.

"jij zoek"quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee flapdrol jij zoek echt problemen he,.,IK WIL NIET MET PSV GEASSOCIEERD WORDEN

Geen idee, dat moet je aan hem vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou DP deze wedstrijd ook kijken?

Kom vechten danquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee flapdrol jij zoek echt problemen he,.,IK WIL NIET MET PSV GEASSOCIEERD WORDEN

quote:

tis gewoon een hoer van het gooise matrasquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Eva Jinek is overrated.

Hoi, kijk jij ook Sparta - Vitesse?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hannibal was een meester tacticus, hij had toen ook moeten doordrukken naar Rome, deed dat niet en de Romeinen konden zich weer hergroeperen. vind die verhalen ook mooi over zijn tocht, even een vlot bouwen voor je olifanten en dat zo'n beest dan in paniek raakt en verdrinkt, zit je dan op de nek van zo'n beest.. Overigens las ik laatst dat Rome nooit hun aartsrivalen compleet had moeten uitroeien(waaronder Carthago), weet alleen niet meer waarom.

Qua inhoud en journalistieke vaardigheden wel jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Eva Jinek is overrated.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vanaf 1:35 komt 'Dit is niet leuk'

Hans Nijlandquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die zit nog naast Hans Nijland in de Euroborg.

Pas op, dadelijk mis je 2 minuten van de wedstrijd door hier naar te kijken. En je weet wat er dan kan gebeuren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]

Bedankt, ik ga hem nu kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |