quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:48 schreef SunChaser het volgende:
Hoe laat begint het?
Wel TOP serie
quote:Tot deze aflevering was het idd een top serie.. Maar het einde driewerf
Op zondag 23 maart 2003 00:47 schreef Sjaakman het volgende:
Beetje flauw einde.
Het einde was naar mijn smaak minder dan de overige afleveringen.Wel TOP serie
Allen dat hysterisch sentimenteel gedoe van die moeder elke keer.
quote:Dat is wel "des Spielbergs"...
Op zondag 23 maart 2003 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
...
Allen dat hysterisch sentimenteel gedoe van die moeder elke keer.
Ik snap niet dat sommigen het einde tegen vinden vallen. Wat valt er dan zo tegen? Hoe had je het anders gewild? (OK, dat de serie door gaat, ik ook) ![]()
Weer veel Close Encounters elementen, viel me wel op
En jammer van Dr. Wakeman, maar zijn afscheid was wel een geweldige: "Hiya, Tootz. I programmed this video file to send itself in twenty-four hours if I didn't delete it. I didn't delete it, so I guess you must've deleted me...Yeah, I sorta saw that one coming."
quote:De hele serie door was het heel erg spannend allemaal, en soms een beetje sinister.
Op zondag 23 maart 2003 23:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, ook net gezienIk snap niet dat sommigen het einde tegen vinden vallen. Wat valt er dan zo tegen? Hoe had je het anders gewild? (OK, dat de serie door gaat, ik ook)
quote:Dat was idd een hele goeie.
Weer veel Close Encounters elementen, viel me wel op
En jammer van Dr. Wakeman, maar zijn afscheid was wel een geweldige: "Hiya, Tootz. I programmed this video file to send itself in twenty-four hours if I didn't delete it. I didn't delete it, so I guess you must've deleted me...Yeah, I sorta saw that one coming."
Prachtig ![]()
Vengeance bit her in the ass
quote:wie, wat, waar en wanneer??
Op dinsdag 16 september 2003 14:50 schreef arnout109 het volgende:
hij gaat ook op de belgische tv uitgezonden worden.
Zo'n 1e aflevering is natuurlijk nog een beetje aftasten maar ik vond het erg leuk om naar te kijken.
Volgende week probeer ik zeker weer om te kijken!
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
quote:Vanavond aflevering 8 alweer.
Op vrijdag 19 september 2003 10:31 schreef Antarcticas het volgende:
Gisteren aflevering 1 gezien op Canal +Zo'n 1e aflevering is natuurlijk nog een beetje aftasten maar ik vond het erg leuk om naar te kijken.
Volgende week probeer ik zeker weer om te kijken!
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vind het tot nu toe een goeie serie, kan alleen nog nergens een DVD-Box vinden ![]()
Alleen maar zonder ondertiteling, voor mij niet zo'n probleem, maar wel voor m'n moeder.
quote:ik heb die box verleden week bij de MediaMarkt gezien, dus hij is er wel...
Op donderdag 6 november 2003 18:06 schreef Refragmental het volgende:[..]
Vind het tot nu toe een goeie serie, kan alleen nog nergens een DVD-Box vinden
quote:Hij is er inderdaad, maar alleen zonder enige ondertiteling.
Op vrijdag 7 november 2003 16:59 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik heb die box verleden week bij de MediaMarkt gezien, dus hij is er wel...
[EDIT] Inmiddels het antwoord gevonden:
quote:Bron: Yahoo News
Spielberg working on "Taken" follow-up
By Andrew WallensteinNEW YORK (Hollywood Reporter) - The Sci Fi Channel and Steven Spielberg have begun work on their anticipated follow-up to "Taken", the Emmy-winning sci-fi series that attracted impressive ratings on both sides of the Atlantic last year.
The new project, an original idea unrelated to "Taken" entitled "Nine Lives", will hit screens in 2005. Spielberg will share the executive producer credit once again with Les Bohem ("The Alamo"), who also will write the entire project, as he did with "Taken".
Sci Fi is keeping details of "Nine" under wraps to thwart potential imitators, but the story is not expected to involve aliens or outer space as "Taken" did.
"When Steven and I started to talk about what we wanted to do, we knew we didn't want to do a sequel to 'Taken'," said Bohem. "This project will be a little more grounded on Earth."
The scheduling of "Nine" was inspired by such movie franchises as "The Lord of the Rings" and "Harry Potter," Sci Fi president Bonnie Hammer said.
"We're trying to create a franchise that is bigger than a singular miniseries but different than a continuing miniseries, and we think a trilogy is the way to go," she said.
"Taken" averaged an impressive 4.1 household rating during its two-week run. The Sci Fi Channel announced in the spring that it would reteam with Spielberg on another miniseries.
"Nine" is expected to cost at least as much as "Taken", which carried a $35 million (21 million pound) price tag, but could conceivably cost less if its running time is markedly shorter. Bohem is aiming to write 18 hours in three six-hour bursts.
"I think Sci Fi was so thrilled to try something so daring that worked," he said. "Now the idea is to try something equally daring."
The trilogy format is expected to make "Nine" more palatable for viewers than "Taken" -- which ran over 10 consecutive weeknights in two-hour instalments -- and spread the ratings wealth over a less concentrated block of the schedule.
"We are really lucky it was as good as it was because it was a huge commitment," Hammer said of "Taken." "A trilogy is something audiences can swallow easier."
Reuters/Hollywood Reporter
[Dit bericht is gewijzigd door AIKANE op 20-11-2003 13:44]
Cool. Thanks.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Aanstaande zondag begint het op RTL5 om 22.00 uur
Minus een half uur aan reclame... RTL hehquote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij lijkt me wel spannend, voorstukjes zagen er veelbelovend uit.Maar liefst twee uur per aflevering!
Nou ja, okee, anderhalf dan. Lang in ieder geval.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:22 schreef RiDo78 het volgende:
Minus een half uur aan reclame... RTL heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |