Real men can cook (or are willing to learnquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Mancave items en dan aan komen zetten met kookboeken, LOL
Vrouwen aan je eten laten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Haha ja zeker, ben nu al zo geskilled dat ik ze niet meer nodig hebben:P ze stonden iedergeval in mijn boekenkast in de mancave:Pquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik woon in Koog aan de zaan/zaandam:) is te doen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:47 schreef nanuk het volgende:
Als je niet al te ver van de afsluitdijk woont wil ik die lamp wel.
Yes, zal iets van DM sturen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:50 schreef prld het volgende:
[..]
Ik woon in Koog aan de zaan/zaandam:) is te doen toch?
Heb ik al gereserveerd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:53 schreef robinjoo1 het volgende:
kan je zoan neon lamp toch verzenden? die lange buis
Hi, kan dit gewoon normaal versturen, volgens mij is dat 3,95quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:31 schreef Sotchi2014 het volgende:
Mag ik als vrouwmensch ook bieden?
Ik wil die tekenboeken wel, maar hoeveel verzendkosten komen daarbij?
Ik zal even een nieuwe foto maken van meter 2, het enige wat ik weet is dat alle vliegtuig spullen uit oude "fokker" vliegtuigen komen. Uiteraard werken ze niet meerquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:17 schreef Bram.Kingston het volgende:
Vraag wat wil je hebbeen voor alle vliegtuig onderdelen en heb je een foto van de voorkant van meter 2
GRaag ik werk zelf in de luchtvaart (Boeing) dus ja graag zeker intrsse in alles.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:24 schreef prld het volgende:
[..]
Ik zal even een nieuwe foto maken van meter 2, het enige wat ik weet is dat alle vliegtuig spullen uit oude "fokker" vliegtuigen komen. Uiteraard werken ze niet meer
Zuur dat dat alsnog 4x de prijs van het boek is... ik gun het liever aan jou dan aan postnlquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:21 schreef prld het volgende:
[..]
Hi, kan dit gewoon normaal versturen, volgens mij is dat 3,95
Hi, beetje lastig te zeggen maar is ongeveer 160 lumen, de maten zijn ongeveer 30x35x3. Het neon hart gebruik maar 8 watt is een ledlamp en werkt gewoon op netstroom:)quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:29 schreef dutchman79 het volgende:
Hoe fel is het neon hart ? Werkt gewoon op netstroom neem ik aan ? Hoe groot is het ?
Hi, ja zal ze beide dan tegelijk versturen dus wel maar 1x verzendkostenquote:Op woensdag 1 maart 2017 17:13 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Zuur dat dat alsnog 4x de prijs van het boek is... ik gun het liever aan jou dan aan postnlHou ze allebei even vast voor me, dan kijk ik of ik er nog iets bij wil.
Heb de foto geupload van de voorkant + 2 extra meters die ik ook nog had, als je wilt mag he ook via PM reagerenquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:53 schreef Bram.Kingston het volgende:
[..]
GRaag ik werk zelf in de luchtvaart (Boeing) dus ja graag zeker intrsse in alles.
Liefst wil ik alles in 1x verkopenquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:05 schreef Grielen het volgende:
Hoeveel voor de wii controllers?
eigenlijk alleen de blauwe wii motion plus met nunchuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |