Voorlopig is er geen carnaval op 4 maart.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat wordt morgen! Vast! Heb ik van begin af aan gedacht. Is namelijk een prima dag om jarig te zijn. Soms sneeuw, soms een eerste voorzichtige lentedag, soms carnaval (en dus schoolvakantie) en soms ook niet (en dan dus wel een keer op school jarig)
, niks mis mee!
Ojaquote:Op vrijdag 3 maart 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb jij nog een aardige actiefoto van mij ergens
Kan nog prima "verplaatsen" en is puur toeval.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Ik merk dat de ligging van de placenta mijn gedachten overneemt. Deze lag laag anterior. Ik zou graag thuis willen bevallen en ben nu dus bang dat ik straks helemaal niet natuurlijk kan bevallen doordat de placenta ervoor ligt.
Ik ben benieuwd of het vaak voorkomt dat de placenta met 13wk laag anterior ligt en of dit in de meeste gevallen verandert of dat ik nu toch al moet instellen dat het zo blijft...
Mijn vriend is om deze reden met keizersnede gehaald...is er een verband of puur toeval?
In 2019 dan toch alweer?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voorlopig is er geen carnaval op 4 maart.
http://www.kalender-365.nl/feestdagen/carnaval.html
Ik weet niet hoe vaak het gebeurt, maar bij mij lag de placenta met 20 weken nog niet goed. Ik moest voor een extra echo placenta lokalisatie en toen was het prima. Dat was met 32 weken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Ik merk dat de ligging van de placenta mijn gedachten overneemt. Deze lag laag anterior. Ik zou graag thuis willen bevallen en ben nu dus bang dat ik straks helemaal niet natuurlijk kan bevallen doordat de placenta ervoor ligt.
Ik ben benieuwd of het vaak voorkomt dat de placenta met 13wk laag anterior ligt en of dit in de meeste gevallen verandert of dat ik nu toch al moet instellen dat het zo blijft...
Mijn vriend is om deze reden met keizersnede gehaald...is er een verband of puur toeval?
De gynaecoloog vertelde mij gisteren dat ik een laagliggende placenta heb, maar dat de kans groot is dat het met het groeien van de baarmoeder verder verschuift. (Het ligt nu net niet voor de uitgang.) Misschien kunnen ze dat bij jou met de 20 wekenecho ook al zien?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Mijnessie blokkeerde de uitgang maar is netjes mee omhoog gegroeid. Hij is nog wel 'in de buurt' van de uitgang, maar niet meer ervoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Nog redelijk vaak, maar kan me het precieze aantal niet meer herinneren. Uiteindelijk blijft maar een heel laag percentage voor de uitgang liggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak het gebeurt, maar bij mij lag de placenta met 20 weken nog niet goed. Ik moest voor een extra echo placenta lokalisatie en toen was het prima. Dat was met 32 weken.
Ja, die.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:46 schreef Soempie het volgende:
Een Miss? Kyara kan in elk geval bevestigen dat ik echt én zwanger ben.
Laag anterior is niet zo interessant. Dat ding moet ergens liggen, hoog, laag, in fundo of helaas soms praevia. Een 20 weken echo is eigenlijk veel te vroeg om iets definitiefs te zeggen over waar de placenta komt te liggen uiteindelijk. Daarom wordt hij ook herhaald bij 32 weken als hij bij 20 wkn laag lag. Laat staan 13 weken, dan ligt de placenta nog zo'n beetje overal. Ik zou me er echt niet druk om makenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Hihihi, herkenbaar. Van de week naar de Prenetal gereden met mijn moeder en daar hebben ze parkeerplaatsen bij de ingang voor zwangere vrouwen. Ik zette mijn auto op het plekje daar naast. Mijn moeder lag helemaal dubbel: "Je bent behoorlijk zwanger hoor!"quote:Op vrijdag 3 maart 2017 11:18 schreef Thistleweed het volgende:
Wat Messina zegt. En bespreek het ook gerust met je verloskundige, die kan je nog meer geruststellen.
Ik voelde me net enigszins een fraudeur toen ik mijn auto parkeerde op de mama met kinderen parkeerplaats die ze hier bij het tuincentrum hebben. Deze zijn lekker ruim en dichtbij de ingang. Toch maar gedaan omdat ik vandaag nog genoeg moet lopen en ik al last van mijn bekken. Ik kan me daar dan heel erg druk over maken. Kom ik terug, zie ik een jong stel, hop, de parkeerplaats naast me induiken (ook een mama kind plek) en zo fit als een hoentje de auto uitspringen en vlot naar de ingang lopen. Soms vraag ik me dan af waarom het in mijn hoofd zo moeilijk werkt terwijl andere mensen daar duidelijk minder problemen mee hebben.![]()
Zijn jullie daar goed in, het jezelf wat makkelijker maken omdat je zwanger bent? Hier kreeg ik laatst ook te horen dat ik gerust voor had gemogen in een volle wachtkamer omdat ik nuchter bloed moest prikken en dat voor een zwangere vrouw toch wat zwaarder is. Dat zou ik ook niet zo heel snel doen denk ik, ondanks dat ik me flink beroerd voelde.
Hopelijk gaat alles goed met Logo, ben even kwijt wanneer ze ook al weer geopereerd werd (of ze heeft het niet verteld)
Hier ook hoor. Laatst nog aangereden door een met een rollator in de jumbo. En nog schelden ook he. Ja hoe ist.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh zelfs bejaarden ja? Die zijn hier in de jumbo nog steeds scumbags
Then again is vrijwel iedereen in onze jumbo een scumbag
Zou het aan de keten liggen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Laatst nog aangereden door een met een rollator in de jumbo. En nog schelden ook he. Ja hoe ist.
Ik zou t bijna denken. In n andere vestiging ging een dame angstvallig haar tasje vasthouden en schreeuwde dingen naar mn man als terug naar je eigen land en boodschappen doen van haar belastingcenten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou het aan de keten liggen?
Onze Jumbo zit tussen een middelbare school en een gigantisch bejaardenpakhuis in, in een studentenwijk. Dat helpt natuurlijk niet mee qua inlevingsvermogen voor hoogzwangeren-met-dwarsliggende-stinkpeuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |