abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:55:03 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_169259280
Sterkte vandaag Logi!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:06:02 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169259444
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:52 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat wordt morgen! Vast! Heb ik van begin af aan gedacht. Is namelijk een prima dag om jarig te zijn ;). Soms sneeuw, soms een eerste voorzichtige lentedag, soms carnaval (en dus schoolvakantie) en soms ook niet (en dan dus wel een keer op school jarig) :), niks mis mee!
Voorlopig is er geen carnaval op 4 maart.
http://www.kalender-365.nl/feestdagen/carnaval.html
KuikenGuppy
pi_169259507
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij heb jij nog een aardige actiefoto van mij ergens :')
Oja *)

Blue _O-
pi_169259918
Ik merk dat de ligging van de placenta mijn gedachten overneemt. Deze lag laag anterior. Ik zou graag thuis willen bevallen en ben nu dus bang dat ik straks helemaal niet natuurlijk kan bevallen doordat de placenta ervoor ligt.
Ik ben benieuwd of het vaak voorkomt dat de placenta met 13wk laag anterior ligt en of dit in de meeste gevallen verandert of dat ik nu toch al moet instellen dat het zo blijft...
Mijn vriend is om deze reden met keizersnede gehaald...is er een verband of puur toeval?
pi_169260113
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:41 schreef Nolita het volgende:
Ik merk dat de ligging van de placenta mijn gedachten overneemt. Deze lag laag anterior. Ik zou graag thuis willen bevallen en ben nu dus bang dat ik straks helemaal niet natuurlijk kan bevallen doordat de placenta ervoor ligt.
Ik ben benieuwd of het vaak voorkomt dat de placenta met 13wk laag anterior ligt en of dit in de meeste gevallen verandert of dat ik nu toch al moet instellen dat het zo blijft...
Mijn vriend is om deze reden met keizersnede gehaald...is er een verband of puur toeval?
Kan nog prima "verplaatsen" en is puur toeval. :)

Verplaatsen is volgens mij niet het goede woord. Mee omhoog groeien met de baarmoeder is beter, denk ik
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169260401
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 10:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Voorlopig is er geen carnaval op 4 maart.
http://www.kalender-365.nl/feestdagen/carnaval.html
In 2019 dan toch alweer?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169260440
Wat Messina zegt. En bespreek het ook gerust met je verloskundige, die kan je nog meer geruststellen.

Ik voelde me net enigszins een fraudeur toen ik mijn auto parkeerde op de mama met kinderen parkeerplaats die ze hier bij het tuincentrum hebben. Deze zijn lekker ruim en dichtbij de ingang. Toch maar gedaan omdat ik vandaag nog genoeg moet lopen en ik al last van mijn bekken. Ik kan me daar dan heel erg druk over maken. Kom ik terug, zie ik een jong stel, hop, de parkeerplaats naast me induiken (ook een mama kind plek) en zo fit als een hoentje de auto uitspringen en vlot naar de ingang lopen. Soms vraag ik me dan af waarom het in mijn hoofd zo moeilijk werkt terwijl andere mensen daar duidelijk minder problemen mee hebben. 8)7

Zijn jullie daar goed in, het jezelf wat makkelijker maken omdat je zwanger bent? Hier kreeg ik laatst ook te horen dat ik gerust voor had gemogen in een volle wachtkamer omdat ik nuchter bloed moest prikken en dat voor een zwangere vrouw toch wat zwaarder is. Dat zou ik ook niet zo heel snel doen denk ik, ondanks dat ik me flink beroerd voelde.

Hopelijk gaat alles goed met Logo, ben even kwijt wanneer ze ook al weer geopereerd werd (of ze heeft het niet verteld)
pi_169260455
Hoe voel jij je trouwens SQ? Nog last van je maag of is dat al weer beter?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:28:55 #259
30252 Soempie
Procreating
pi_169260612
quote:
Ik weet niet hoe vaak het gebeurt, maar bij mij lag de placenta met 20 weken nog niet goed. Ik moest voor een extra echo placenta lokalisatie en toen was het prima. Dat was met 32 weken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:33:58 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_169260704
Heel erg herkenbaar Thistleweed. Ik zou een stuk makkelijker door de zwangerschap rollen als ik niet steeds zo normaal hoefde te doen van mezelf.
Ik legde net de boodschappen onderin de buggy en ik kwam dus niet meer omhoog :') maar even een handje vragen ho maar.
disclaimer
pi_169260724
quote:
De gynaecoloog vertelde mij gisteren dat ik een laagliggende placenta heb, maar dat de kans groot is dat het met het groeien van de baarmoeder verder verschuift. (Het ligt nu net niet voor de uitgang.) Misschien kunnen ze dat bij jou met de 20 wekenecho ook al zien?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:36:49 #262
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169260762
quote:
Mijnessie blokkeerde de uitgang maar is netjes mee omhoog gegroeid. Hij is nog wel 'in de buurt' van de uitgang, maar niet meer ervoor.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:39:47 #263
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_169260844
Hier zijn de mensen niet zo vriendelijk mbt voor laten gaan... Ik ging laatst nog bijna 'op de vuist' met een jonge gozer die ineens voor mij in de rij stapte. Hij werd terug gestuurd door de cassière :')
pi_169260939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe vaak het gebeurt, maar bij mij lag de placenta met 20 weken nog niet goed. Ik moest voor een extra echo placenta lokalisatie en toen was het prima. Dat was met 32 weken.
Nog redelijk vaak, maar kan me het precieze aantal niet meer herinneren. Uiteindelijk blijft maar een heel laag percentage voor de uitgang liggen.

Heb me ingelezen toen iemand hier placenta praevia claimde. :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:46:47 #265
30252 Soempie
Procreating
pi_169261003
Een Miss? Kyara kan in elk geval bevestigen dat ik echt én zwanger ben. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_169261018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:46 schreef Soempie het volgende:
Een Miss? Kyara kan in elk geval bevestigen dat ik echt én zwanger ben. :P
Ja, die.

Ik geloof overigens dat niemand van jullie echt is. :6 :D
pi_169261656
quote:
Laag anterior is niet zo interessant. Dat ding moet ergens liggen, hoog, laag, in fundo of helaas soms praevia. Een 20 weken echo is eigenlijk veel te vroeg om iets definitiefs te zeggen over waar de placenta komt te liggen uiteindelijk. Daarom wordt hij ook herhaald bij 32 weken als hij bij 20 wkn laag lag. Laat staan 13 weken, dan ligt de placenta nog zo'n beetje overal. Ik zou me er echt niet druk om maken :* een placenta praevia is niet iets wat erfelijk is. Als het wel echt gaat om een placenta praevia totalis dan is inderdaad een keizersnede de enige optie. Die dames hebben vaak ook behoorlijk bloedverlies de hele zwangerschap. Ik weet nog dat Lily dat ook had een aantal jaar geleden. Als de placenta bij de 20 weken dichtbij de bmm maar niet er overheen ligt mag je er eigenlijk in vrijwel alle gevallen wel vanuit gaan dat hij weer optrekt en bij 32 weken meer dan 2 cm er vanaf ligt.
Zelfs placenta's die 3-4 cm over de bmm heen liggen heb k op zien trekken bij 32 weken.

Kortom, geen zorgen maken, meer weten is niet altijd prettig. Probeer het te parkeren iig tot de seo en liefst tot 32 weken. Want eerder dan die 32 weken kun je er geen zinnig woord over zeggen.
:)
pi_169261828
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:18 schreef Thistleweed het volgende:
Wat Messina zegt. En bespreek het ook gerust met je verloskundige, die kan je nog meer geruststellen.

Ik voelde me net enigszins een fraudeur toen ik mijn auto parkeerde op de mama met kinderen parkeerplaats die ze hier bij het tuincentrum hebben. Deze zijn lekker ruim en dichtbij de ingang. Toch maar gedaan omdat ik vandaag nog genoeg moet lopen en ik al last van mijn bekken. Ik kan me daar dan heel erg druk over maken. Kom ik terug, zie ik een jong stel, hop, de parkeerplaats naast me induiken (ook een mama kind plek) en zo fit als een hoentje de auto uitspringen en vlot naar de ingang lopen. Soms vraag ik me dan af waarom het in mijn hoofd zo moeilijk werkt terwijl andere mensen daar duidelijk minder problemen mee hebben. 8)7

Zijn jullie daar goed in, het jezelf wat makkelijker maken omdat je zwanger bent? Hier kreeg ik laatst ook te horen dat ik gerust voor had gemogen in een volle wachtkamer omdat ik nuchter bloed moest prikken en dat voor een zwangere vrouw toch wat zwaarder is. Dat zou ik ook niet zo heel snel doen denk ik, ondanks dat ik me flink beroerd voelde.

Hopelijk gaat alles goed met Logo, ben even kwijt wanneer ze ook al weer geopereerd werd (of ze heeft het niet verteld)
Hihihi, herkenbaar. Van de week naar de Prenetal gereden met mijn moeder en daar hebben ze parkeerplaatsen bij de ingang voor zwangere vrouwen. Ik zette mijn auto op het plekje daar naast. Mijn moeder lag helemaal dubbel: "Je bent behoorlijk zwanger hoor!"
Ik was eigenlijk van plan om ook nog een kop koffie te drinken en dan voel ik me zo bezwaard als ik die plek in beslag blijf houden.

Ik ben ook niet zo goed in priveleges accepteren omdat ik zwanger ben. Vorige zwangerschap gingen zelfs bejaarden op staan voor mij op het laatst. Ja, daaag.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:38:23 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_169261888
Oh zelfs bejaarden ja? Die zijn hier in de jumbo nog steeds scumbags :')
Then again is vrijwel iedereen in onze jumbo een scumbag ;(
disclaimer
pi_169261954
Bedankt voor alle reacties, ook jouw bijdrage mignonne!
Goed om te lezen dat het nu nog niets hoeft te betekenen en ook bij 20 weken nog niet alles zegt. Ik heb totaal geen bloedverlies. Voor nu ga ik het parkeren en weer snel terug in de geniet modus.
Dit weekend vrienden en familie het nieuws brengen. O+

En duimen voor logi..
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:40:53 #271
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_169262887
Mooi he, hoe je met 20+ nog steeds in ontkenningsfase zit :D Ik vond het laatst in de bus ook niet nodig om op die plek te gaan zitten (vond mijn zus die erbij was ook hilarisch), volgende halte gingen er twee chickies zitten waarvan ik betwijfel of ze uberhaupt al ongesteld zijn geweest. Ach ja...
pi_169264081
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh zelfs bejaarden ja? Die zijn hier in de jumbo nog steeds scumbags :')
Then again is vrijwel iedereen in onze jumbo een scumbag ;(
Hier ook hoor. Laatst nog aangereden door een met een rollator in de jumbo. En nog schelden ook he. Ja hoe ist. :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 14:56:39 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_169264140
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:53 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hier ook hoor. Laatst nog aangereden door een met een rollator in de jumbo. En nog schelden ook he. Ja hoe ist. :')
Zou het aan de keten liggen? :D
Onze Jumbo zit tussen een middelbare school en een gigantisch bejaardenpakhuis in, in een studentenwijk. Dat helpt natuurlijk niet mee qua inlevingsvermogen voor hoogzwangeren-met-dwarsliggende-stinkpeuter :')
disclaimer
pi_169264243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 14:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zou het aan de keten liggen? :D
Onze Jumbo zit tussen een middelbare school en een gigantisch bejaardenpakhuis in, in een studentenwijk. Dat helpt natuurlijk niet mee qua inlevingsvermogen voor hoogzwangeren-met-dwarsliggende-stinkpeuter :')
Ik zou t bijna denken. In n andere vestiging ging een dame angstvallig haar tasje vasthouden en schreeuwde dingen naar mn man als terug naar je eigen land en boodschappen doen van haar belastingcenten. :')

:|W
pi_169265053
Herkenbaar, Thistle, vooral op het werk. Horeca, dus gewoon 8 uur staan. De laatste weken voor verlof de vorige keer vond ik het zo vreemd dat collega's steeds wilden dat ik zittend ging lunchen en of ik even zittend het bestek wilde inrollen 8)7

Vriend maakt het echter nog bonter: of ik voor zijn verjaardag op 8 januari (ik was 20 januari uitgerekend) TE VOET bier mee wilde nemen uit de supermarkt.
'Geen grote kratjes hoor, gewoon 2 van die kleintjes van Bavaria.'
Nou ehm, misschien dat je die zelf even met de auto mee kunt nemen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')