quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Veel pijn vandaag![]()
Nou maar hopen dat de pijnstillers een beetje willen werken
Sterkte GFquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Veel pijn vandaag![]()
Nou maar hopen dat de pijnstillers een beetje willen werken
Koenquote:
hoe komt dat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koen
hm nogal extra-introvert deze dagen
Dat is een interessante conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
o sorry, ik wist niet dat alleen in Valthermond goedemorgen gezegd mag worden
hier (Almere) nu droof en een waterig zonnetjequote:Op woensdag 1 maart 2017 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het regent verdomme nog steeds, inmiddels al dagen.
Zou het?quote:Onderzoek wijst uit: we lijken op onze voornaam.
"Een Anna lijkt niet op een Emma en een Tim ziet er anders uit dan een Hans."
Stilte voor de stormquote:
Ja wat doe je er aan he.quote:
Hoe voorspelbaar, de drempel om dat ding te gebruiken ligt gewoon lager, dus die agenten nemen het zekere voor het onzekere en owee, als jouw kop hen niet aanstaat.quote:Agenten in Amersfoort hebben vannacht bij een arrestatie in een flat aan de Puntenburgerlaan een onschuldige bewoner uitgeschakeld een met taserwapen. De man brak zijn arm en moest naar het ziekenhuis, omdat zijn hartslag niet in orde was. De politie bevestigt het incident.
de man brak zijn arm, maar wedden dat die agenten daar straks de schuld van krijgen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar, de drempel om dat ding te gebruiken ligt gewoon lager, dus die agenten nemen het zekere voor het onzekere en owee, als jouw kop hen niet aanstaat.
Van wat ik gelezen heb was het een oudere man, bewoner van een flat die op lawaai afkwam, die werd meteen ruw tegen de vlakte gewerkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
de man brak zijn arm, maar wedden dat die agenten daar straks de schuld van krijgen?
Ik ben blij dat je die stinkthee weer mee naar huis nam.quote:
Nu ruikt heel mijn behandelkamer ernaarquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je die stinkthee weer mee naar huis nam.
Bij deze is het lekker.quote:
Welke smaak is het die zo erg ruft?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij deze is het lekker.
Tevens ben ik ook een mietje ja
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chaiquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke smaak is het die zo erg ruft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |