quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Veel pijn vandaag![]()
Nou maar hopen dat de pijnstillers een beetje willen werken
Sterkte GFquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Veel pijn vandaag![]()
Nou maar hopen dat de pijnstillers een beetje willen werken
Koenquote:
hoe komt dat?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Koen
hm nogal extra-introvert deze dagen
Dat is een interessante conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:13 schreef clixplicity het volgende:
[..]
o sorry, ik wist niet dat alleen in Valthermond goedemorgen gezegd mag worden
hier (Almere) nu droof en een waterig zonnetjequote:Op woensdag 1 maart 2017 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het regent verdomme nog steeds, inmiddels al dagen.
Zou het?quote:Onderzoek wijst uit: we lijken op onze voornaam.
"Een Anna lijkt niet op een Emma en een Tim ziet er anders uit dan een Hans."
Stilte voor de stormquote:
Ja wat doe je er aan he.quote:
Hoe voorspelbaar, de drempel om dat ding te gebruiken ligt gewoon lager, dus die agenten nemen het zekere voor het onzekere en owee, als jouw kop hen niet aanstaat.quote:Agenten in Amersfoort hebben vannacht bij een arrestatie in een flat aan de Puntenburgerlaan een onschuldige bewoner uitgeschakeld een met taserwapen. De man brak zijn arm en moest naar het ziekenhuis, omdat zijn hartslag niet in orde was. De politie bevestigt het incident.
de man brak zijn arm, maar wedden dat die agenten daar straks de schuld van krijgen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar, de drempel om dat ding te gebruiken ligt gewoon lager, dus die agenten nemen het zekere voor het onzekere en owee, als jouw kop hen niet aanstaat.
Van wat ik gelezen heb was het een oudere man, bewoner van een flat die op lawaai afkwam, die werd meteen ruw tegen de vlakte gewerkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:41 schreef clixplicity het volgende:
[..]
de man brak zijn arm, maar wedden dat die agenten daar straks de schuld van krijgen?
Ik ben blij dat je die stinkthee weer mee naar huis nam.quote:
Nu ruikt heel mijn behandelkamer ernaarquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je die stinkthee weer mee naar huis nam.
Bij deze is het lekker.quote:
Welke smaak is het die zo erg ruft?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij deze is het lekker.
Tevens ben ik ook een mietje ja
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chaiquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke smaak is het die zo erg ruft?
Lekker zal het niet zijn maar het schijnt wel goed voor de maag te zijn.quote:
Waarom zou het niet lekker zijn?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker zal het niet zijn maar het schijnt wel goed voor de maag te zijn.
Zit vanille doorheenquote:
Er schijnt kardemom in te zitten, en dat is goed voor de maag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet lekker zijn?
En hoezo goed voor je maag?
Vanille, bleh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit vanille doorheen
En AH eigen merk, dus pauper
Kardemom is heerlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er schijnt kardemom in te zitten, en dat is goed voor de maag.
Wiki; Kardemom wordt onder andere in koek (speculaas), gebak, toetjes (bijvoorbeeld havermoutpap) en curry's toegepast. Het eten van kardemom zou een gunstige uitwerking hebben op maagklachten. Daarnaast zou het de eetlust bevorderen en heeft het een zuiverende werking op de adem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet lekker zijn?
En hoezo goed voor je maag?
Je weet dat elke idioot iets op Wikipedia kan zetten hè?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wiki; Kardemom wordt onder andere in koek (speculaas), gebak, toetjes (bijvoorbeeld havermoutpap) en curry's toegepast. Het eten van kardemom zou een gunstige uitwerking hebben op maagklachten. Daarnaast zou het de eetlust bevorderen en heeft het een zuiverende werking op de adem.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat elke idioot iets op Wikipedia kan zetten hè?
Zal wel volkswijsheid zijn
Ik vind het lekker, dat is het belangrijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Vooral de NLse wikipedia maakt zich vaak schuldig aan geen bronnen, amateuristisch getypte artikelen, etc.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat elke idioot iets op Wikipedia kan zetten hè?
Zal wel volkswijsheid zijn
Ik vind het lekker, dat is het belangrijkste
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vooral de NLse wikipedia maakt zich vaak schuldig aan geen bronnen, amateuristisch getypte artikelen, etc.
Er staat in ieder geval "zou".
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja absoluut!quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vooral de NLse wikipedia maakt zich vaak schuldig aan geen bronnen, amateuristisch getypte artikelen, etc.
Er staat in ieder geval "zou".
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Dan is het zeker waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
https://www.jellinek.nl/v(...)dingsverschijnselen/quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn hoofd loopt over, ik moet heel nodig iets roken, heb nog geen gehad vandaag.
Nee, joh, mafkees, ik ben gewoon druk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
https://www.jellinek.nl/v(...)dingsverschijnselen/
Waarom niet?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is of je een dag zonder kan.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat spul is net zo verslavend als bijvoorbeeld thee, kan jij een dag zonder?
Waarschijnlijk wel, dat is tevens mijn antwoord op die vraag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |