quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een meet in meatspace niet moot als de meet de laatste meet niet kan beaten?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat maar
treurneus die gast, net als Sylvana en Jesse
WIlde gewoon nieuwsuur kijken.quote:
Ik blijf me verbazen dat mensen zich verbazen over ketens die zich focussen op het maken van purschuim broodjes met vleesfantasie er op voor een minimaal bedrag, niet de beste ingredienten gebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:18 schreef isax het volgende:
http://losangeles.cbsloca(...)-is-only-50-chicken/
Hmmmm Subway
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft er iemand wat immodium voor mijn woordendiarree?
En je had boeken bij je.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb sinds vrijdag niet gelezen.
Say what?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is een meet in meatspace niet moot als de meet de laatste meet niet kan beaten?
Schijnbaar zijn echte mensen toch gezelliger.quote:
Doei!quote:
Mensenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn echte mensen toch gezelliger.
Nee, dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn echte mensen toch gezelliger.
Het idee is serieus. Dat ik er de dag na de meet mee kwam was grappig bedoeld, maar een kampeer meet lijkt me echt tof.quote:
Ja, wandelschoenen aan en gaan, midden op de veluwe in het bos. Hardcorecamping jwz.quote:
Wijn om 3 uur in de middag ik moet mij schamen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Close enough. Vuige zuipschuit.
Nice.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tent, matje en slaapzak. Dus ik kan mee.
het is wel een van mijn guilty pleasuresquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat mensen zich verbazen over ketens die zich focussen op het maken van purschuim broodjes met vleesfantasie er op voor een minimaal bedrag, niet de beste ingredienten gebruiken.
Oeh cheapass vouwwagen regelen en die achter de auto hangen, scandinavie!! Beren , elanden en wolven aaien. Roadtrippppppquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het idee is serieus. Dat ik er de dag na de meet mee kwam was grappig bedoeld, maar een kampeer meet lijkt me echt tof.
Ik ben ook niet heilig. Maar ik ben niet geschokt door dit nieuws.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
het is wel een van mijn guilty pleasures
Cannes.quote:
We hebben nog geen datum of bestemming, dus we kunnen nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga slapen en er over nadenken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:37 schreef pixelbitty het volgende:
Niks mis met subway.
Lekkere koekjes ook.
Die ze daar beleggen of die in de koeling?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn guilty pleasure is voorverpakte broodjes van ah tot go
nee ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heilig. Maar ik ben niet geschokt door dit nieuws.
Die vieze driehoekjens met eiersalade en bacon die je eet als er echt niks beters isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die ze daar beleggen of die in de koeling?
Koelingquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die ze daar beleggen of die in de koeling?
met wat erop?quote:
Whehe. Jup.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Die vieze driehoekjens met eiersalade en bacon die je eet als er echt niks beters is
Meh. Dat brood is altijd zo droog. Die andere die ze daar maken zijn toch beter.quote:
Well aren't you in a pickle.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:43 schreef isax het volgende:
heb alleen nog steeds geen amerikaanse augurken in een potje gevonden.
Oude kaas of die met geitenkaasquote:Op dinsdag 28 februari 2017 22:44 schreef isax het volgende:
[..]
met wat erop?
in engeland heb je ze met cheese and pickles. is de enige variant die ik eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |