SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat valt allemaal wel mee, dat zit tussen je oren, je kan makkelijk weken zonder, zonder dat je ergens last van krijgt, je bent dan hooguit een ietsje chagrijniger dan normaal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Wiet is in zekere mate ook verslavend.
En ja ik kan best dagen zonder thee.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:26 schreef Molo het volgende:
Oh nee, ik heb net mijn vliesje gescheurdDaar zijn operaties voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik kan zonder, heb ik daar zin in?quote:
Dan gaan we dat testenquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, dat zit tussen je oren, je kan makkelijk weken zonder, zonder dat je ergens last van krijgt, je bent dan hooguit een ietsje chagrijniger dan normaal.
Waarom 'moet' je het dan nu hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee, dat zit tussen je oren, je kan makkelijk weken zonder, zonder dat je ergens last van krijgt, je bent dan hooguit een ietsje chagrijniger dan normaal.
Dat wilde ik zeggen, maar ik dacht, neeeee.quote:
Je neemt het te letterlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom 'moet' je het dan nu hebben?
Een demper nodig hebben, al dan niet softdrugs, is niet een gezonde copingstijl om je hoofd tot rust te brengen
Niet mijn leven en ik heb geen last van je verder, maar 70% van je posts zijn wietgerelateerd, in de ontkenning en je lult heerlijk om vragen heen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je neemt het te letterlijk.
Het kan net zo goed zonder, maar als het voorhanden is waarom zou ik me dan inhouden....
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet mijn leven en ik heb geen last van je verder, maar 70% van je posts zijn wietgerelateerd, in de ontkenning en je lult heerlijk om vragen heen.
Dat het voor handen is maakt het nog geen normaal gezond gedrag.
Als ik mezelf vol prop met chocolade en dan pas gelukkig ben, of een slaappil inneemt om in slaap te kunnen vallen en dat soort dingen, dat is precies hetzelfde overigens.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:26 schreef Molo het volgende:
Oh nee, ik heb net mijn vliesje gescheurdJij hebt vliespinda's????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Arch-Indar stapt in de autoBis vincit qui se vincit!
Ik zie er wel nu pas een Rotterdamse T tussen staanquote:
Zal ik die bij deze opdrinken dan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie er wel nu pas een Rotterdamse T tussen staan
Net een gram of 30 weggeknaagd, maar yep!quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij hebt vliespinda's????
* Arch-Indar stapt in de auto
Ben je nu ook tot rust gekomenquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Net een gram of 30 weggeknaagd, maar yep!
Zit wel wat spuug bij, is dat een probleem?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal ik die bij deze opdrinken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |