Als je dat niet zint moet je maar WNL op zondag kijken ipv DWDD.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Gaan we lekker alleen maar linkse partijen aandacht geven?
Die BOOS filmpjes zijn gewoon leuk. Expres zo debiel en kinderachtig mogelijk. Maar laat het op youtube.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat kinderen van pakweg 10 jaar het wel leuk vinden ja. Jammer dat die nog niet kunnen stemmen.
Van 0,000001 naar 0,0001?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds ze DENK heeft verlaten sterk in mijn achting gestegen.
Misschien heet Tim er een filmpje over gemaakt.quote:
madquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dat niet zint moet je maar WNL op zondag kijken ipv DWDD.
Nee, absoluut niet, ik word ook moe van DENK, SP, etc. Maar wat verwacht je anders van de VARA?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien heet Tim er een filmpje over gemaakt.
[..]
mad
Stukje hoger hoor. Stiekem mag ik haar eigenlijk wel. Niet dat ik er ook maar over zou denken om op haar te stemmen overigens.quote:
Daar hebben ze de tafeldame al voorquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Quotum voor subsidie moet gehaald worden.
Het is net als Sjaak Swart om een objectieve mening vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, ik word ook moe van DENK, SP, etc. Maar wat verwacht je anders van de VARA?
Precies.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is net als Sjaak Swart om een objectieve mening vragen.
Is Sjaak niet objectief dan ?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is nogal een beschuldiging aan het adres van Sjakie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft ook een beetje een raar hoofd. Iets met pot en deksel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Egmond is niet zo'n knappe man.
Picsquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft ook een beetje een raar hoofd. Iets met pot en deksel.
Ik zit wat met geluid op mute te kijken. Is dit serieus het onderwerp van dit gesprek?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Caland het volgende:
Dus nu gaan Nederlandse schrijvers brainstormen hoe een biografie van Obama eruit zou kunnen gaan zien
OKE VARA
OKE
Ieder heeft een eigen passage geschreven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zit wat met geluid op mute te kijken. Is dit serieus het onderwerp van dit gesprek?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |