Maar hij mag wel mee kamperen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arme Voldemort, niemand shared zijn pics.
Hij kan mijn shit nu al niet hendelen dus vrees van nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijne ook, is Koos nog opzoek naar wieven voor zijn harem?
Pixel naar Koos, molo naar mij, probleem opgelostquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij kan mijn shit nu al niet hendelen dus vrees van niet
Ik doe wel sneeuwschuiven voor molo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pixel naar Koos, molo naar mij, probleem opgelost
Menstruation jokes aren't funny, period.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mag ik ook eens kutgrappen maken.
Vraag of ze een zus heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
Vandaag bezoek gehad van een paar 'schoolmoeders' omdat mijn dochter wat georganiseerd had bij mij thuis.
Een van die moeders valt in de categorie droomvrouw maar ze is getrouwd![]()
En waarom schrijf ik dit?
* Molo schuift glaasje aquavit toequote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
Vandaag bezoek gehad van een paar 'schoolmoeders' omdat mijn dochter wat georganiseerd had bij mij thuis.
Alles kan stuk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
Hij is op bloed uit denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Menstruation jokes aren't funny, period.
Hij haalt me het bloed onder de nagels vandaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef Fogel het volgende:
Hoe bestel je een kaassoufle met een streep ketchup erop?lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:50 schreef Fogel het volgende:
Hoe bestel je een kaassoufle met een streep ketchup erop?Hoe bestel je een frikandel met pindasaus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
Je bent zelf lui!quote:
* pixelbitty gooit een saladequote:
Hoiquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
HK
[..]
Pixel![]()
Je weet half niet hoe, zo erg zelfs dat het op moe begint te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |