Ze valt in slaap bij Slayer en wil liever moussaka dan een fles babymelk... Ik denk dat ze die lamp wel handeltquote:Op dinsdag 28 februari 2017 19:55 schreef isax het volgende:
[..]
weet je meteen of ze gevoelig is voor epilepsie.
Voor mij een weet, voor jou een raad.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom is marktplaats in jouw post geen klikbare link maar in mijn quote wel?
Goede baby!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze valt in slaap bij Slayer en wil liever moussaka dan een fles babymelk... Ik denk dat ze die lamp wel handelt
Niet heel gek gezien de dag van vandaagquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:18 schreef isax het volgende:
[..]
Voor mij een weet, voor jou een raad.
Arme Voldemort, niemand shared zijn pics.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:25 schreef isax het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken? Onze pics van valdermoth, blijven in valdermoth!
Raining blood?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze valt in slaap bij Slayer en wil liever moussaka dan een fles babymelk... Ik denk dat ze die lamp wel handelt
Valthermond, makes your nose fall offquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arme Voldemort, niemand shared zijn pics.
As a matter of fact, yep!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand ja?
Zoooooo fout dat ze leuk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de So Low en zag deze onderzetters liggen en kon ze niet laten liggen [ link | afbeelding ]
Heeft die linker poep in zijn oogjes dat hij moet huilen?quote:
Zwab what the hellquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand ja?
Volgens mij zijn het meer tranen van het lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft die linker poep in zijn oogjes dat hij moet huilen?
Mijne ook, is Koos nog opzoek naar wieven voor zijn haremquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
As a matter of fact, yep!
En pixel, yep! Één van Koos zijn lievelingsnummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |