Bij deze ben je gekwalificeerdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:06 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Auto doet vroem vroem, gaat hard, toet toet.
Dat weet ik er van.
Ieuww!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Hij had het in de magnetron geflikkert even
Dat kun je beter over laten aan de teams die niet in houw manager zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het leuks als zo spinnen of vliegen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun je beter over laten aan de teams die niet in houw manager zitten
Yess!quote:
Echt weer iets voor een man om te doenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Hij had het in de magnetron geflikkert even
Je krijgt een beetje geld, koopt 2 rijders, een motor en een chassis, en hoe hoger jouw onderdelen in kwalificatie en race eindigen, hoe meer punten/geld je krijgt waarmee je weer betere onderdelen kunt kopen voor de volgende race.quote:
Iets.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ieuww!
Heb jij je avondeten nog opgegeten eigenlijk?
Als je honger hebt en je wil nu eten moet je watquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Yess!
[..]
Echt weer iets voor een man om te doen!
Ik kies altijd de verkeerde...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je krijgt een beetje geld, koopt 2 rijders, een motor en een chassis, en hoe hoger jouw onderdelen in kwalificatie en race eindigen, hoe meer punten/geld je krijgt waarmee je weer betere onderdelen kunt kopen voor de volgende race.
Beetje kijken hoe ze het doen, maar ook gokken, en geluk hebben
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef Trevland het volgende:
Molo, jaag jij zo hard naar huis toe dat ze zelfs daar op de A20 waar je 130 mag ze nog drempels neer hebben moeten leggen?
Andere keuzes maken danquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde...
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef Trevland het volgende:
Molo, jaag jij zo hard naar huis toe dat ze zelfs daar op de A20 waar je 130 mag ze nog drempels neer hebben moeten leggen?
Gewoon een paar seconden op ontdooistand, was kip ketjap dus het viel mee. Was voornamelijk de bami die er bij zat die nog hard was. (had hem al een uur op het aanrecht gezet)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ieuww!
Heb jij je avondeten nog opgegeten eigenlijk?
Ik ga morgen eens kijken, why not, het is niet alsof ik een leven hebquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je krijgt een beetje geld, koopt 2 rijders, een motor en een chassis, en hoe hoger jouw onderdelen in kwalificatie en race eindigen, hoe meer punten/geld je krijgt waarmee je weer betere onderdelen kunt kopen voor de volgende race.
Beetje kijken hoe ze hetdoen, maar ook gokken, en geluk hebben
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je honger hebt en je wil nu eten moet je wat
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken, why not, het is niet alsof ik een leven heb
Oh,dat is wel jammer zeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef isax het volgende:
[..]
Iets.
Had geen hongerheb ik altijd als ik bij nieuwe mensen ben. Overblijfsel van anorexia tijd, word mega nerveus als ik bij vreemde eet enzo zonder dat ik er gedachtes bij heb.
Ik gok ook meestal verkeerd, vooral aan het begin moet je veel geluk hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kies altijd de verkeerde...
quote:
Gisteren naar monster geweest, sushi daar gegeten. Maar wat een gestuiter daar op de A20 na Vlaardingenquote:
Hij, salade las ik net?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon een paar seconden op ontdooistand, was kip ketjap dus het viel mee. Was voornamelijk de bami die er bij zat die nog hard was. (had hem al een uur op het aanrecht gezet)
Ik ga maar gewoon voor Max, en dan zien we wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gok ook meestal verkeerd, vooral aan het begin moet je veel geluk hebben.
[..]Rij jij dan ook altijd over die snelweg?
[..]
Gisteren naar monster geweest, sushi daar gegeten. Maar wat een gestuiter daar op de A20 na Vlaardingen. Je mag er 130 maar bij sommige hobbels kom je dan los
.
Weet niet wat voor auto je hebt, maar ik heb er met alle vier de auto's waar ik er op heb gereden nooit last van gehad. Rij wel standaard 140 ofzo, soms iets harder en dan helpt een goeie smoes soms ben ik achter gekomenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gok ook meestal verkeerd, vooral aan het begin moet je veel geluk hebben.
[..]
Gisteren naar monster geweest, sushi daar gegeten. Maar wat een gestuiter daar op de A20 na Vlaardingen. Je mag er 130 maar bij sommige hobbels kom je dan los
.
Als je die meteen met een vol team kan aanschaffen denk ik dat jij niet de enige bentquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon voor Max, en dan zien we wel.
Ik rij overal en nergens bby 😏quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:16 schreef Trevland het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zie net dat er een nieuwe serie begonnen is.
Taken.
Zeker de eerste film was echt heel goed. Eens kijken of de serie ook wat is dan.
Reed niet in mijn eigen auto deze keer maar verder was deze wel de zelfde. Maar als nog kunnen ze die weg daar wel strakker trekken. Hier is die zo mooi glad als een biljartlaken en kan ik bijna de 170 halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet niet wat voor auto je hebt, maar ik heb er met alle vier de auto's waar ik er op heb gereden nooit last van gehad. Rij wel standaard 140 ofzo, soms iets harder en dan helpt een goeie smoes soms ben ik achter gekomen
Ook met Neeson??quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik zie net dat er een nieuwe serie begonnen is.
Taken.
Zeker de eerste film was echt heel goed. Eens kijken of de serie ook wat is dan.
Ook hier in de buurt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:18 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik rij overal en nergens bby 😏
Dat zei ik, sushi naar binnen schuivenquote:
Daar rijden er drie auto's per dag overheenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reed niet in mijn eigen auto deze keer maar verder was deze wel de zelfde. Maar als nog kunnen ze die weg daar wel strakker trekken. Hier is die zo mooi glad als een biljartlaken en kan ik bijna de 170 halen.
Hebben ze dat daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook hier in de buurt?
[..]
Dat zei ik, sushi naar binnen schuiven
Waar is hierquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook hier in de buurt?
[..]
Dat zei ik, sushi naar binnen schuiven
Ik laat het weleens bezorgen uit monster. Dichtsbij die aan bezorging doet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar?
Ik ken een fokster die in Monster woont, maar lijkt me niet jouw type
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar wel met zelfde schrijver.
Helemaal erg dan dat een gemiddeld zandpad hier gladder isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar rijden er drie auto's per dag overheen
Ik vind die weg prima, zo lang ligt het asfalt er nog niet ook
Ik ken een Fokster die een Monster isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar?
Ok, ik ben shockedquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat het weleens bezorgen uit monster. Dichtsbij die aan bezorging doet.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar?
Wild leven jeweetzquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal erg dan dat een gemiddeld zandpad hier gladder is
Dragon Garden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat het weleens bezorgen uit monster. Dichtsbij die aan bezorging doet.
Dat zijn er vrij veelquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken een Fokster die een Monster is
Is ze een...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze dat daar?
SPOILER: Monster Meisje?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik kan me niet echt voorstellen dat er méérdere sushitenten zijn in Monsterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |