Ik ook maar helaas gaat dat nu nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben liever lui dan moe
Hallonquote:
Werkquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar helaas gaat dat nu niet![]()
Bevroren saladequote:
Bijna, stageafstudeeropdracht. Eerste semi onverwachte dag vandaag en daarbij afgelopen nacht niet al te bestquote:
Ik meld me bij deze al vast aan, eerst alleen nog aanmeldenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een 'kind reminder' dat er voor komend F1 seizoen in de manager weer een KSC subleague is.
Iedereen is welkom, paswoord via pm/dm op te vragen
Ai.. nou nog even doorzettenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna, stageafstudeeropdracht. Eerste semi onverwachte dag vandaag en daarbij afgelopen nacht niet al te best![]()
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:59 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Even een 'kind reminder' dat er voor komend F1 seizoen in de manager weer een KSC subleague is.
Iedereen is welkom, paswoord via pm/dm op te vragen
Tis de eerste dagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:00 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ai.. nou nog even doorzetten!!
Inie had de koelkast zo laag gezet dat Zwab zijn salade bevrore was zaterdagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bevroren salade!? Dat kan niet goed zijn, verlepte sla
..
Ik ken iemand die dit probeerdequote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:58 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Bevroren salade!? Dat kan niet goed zijn, verlepte sla
..
Ijsbergslaquote:
Oh bahquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:02 schreef isax het volgende:
[..]
Inie had de koelkast zo laag gezet dat Zwab zijn salade bevrore was zaterdag
Auto doet vroem vroem, gaat hard, toet toet.quote:
1+1= prrrrrauwwwwrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:01 schreef Fogel het volgende:
Ik probeer Kizomba uit te drukken in formele algebra. Help me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |