Het is inmiddels maandagquote:Op zondag 26 februari 2017 23:54 schreef wimderon het volgende:
Het is inmiddels diep in de nacht. Henry zit te springen om er een einde aan te breien.
Gewoon opnieuw inspreken. #bakelantsirizarquote:Op maandag 27 februari 2017 00:11 schreef Remzz het volgende:
Ze moeten even flink knippen in het commentaar bij die laatste 1000 meter om een fatsoenlijk filmpje te maken
Het Rintje syndroom. Maar op de 1000m maakt Verbij nog wel kans, zou me niks verbazen als Nuis een jaar te vroeg heeft gepiekt.quote:Op maandag 27 februari 2017 05:21 schreef DeeBee het volgende:
Mooie titel van Verbij, die gaat erg lastig te kloppen op dit soort toernooien, maar volgend jaar denk kansloos zijn voor een Olympische titel. Dat is dan toch vrij jammer voor hem...
Ik verwacht ook nog wel een comeback van onze Russische vriend.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het Rintje syndroom. Maar op de 1000m maakt Verbij nog wel kans, zou me niks verbazen als Nuis een jaar te vroeg heeft gepiekt.
Nuis wint volgend jaar de 1000m en 1500m op de Spelen.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het Rintje syndroom. Maar op de 1000m maakt Verbij nog wel kans, zou me niks verbazen als Nuis een jaar te vroeg heeft gepiekt.
Classic NOS.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Haha ze hebben het commentaar inderdaad aangepast, dat "ZE WORDEN 1 en 2!" is er keihard uitgesneden.
Denk dat hij volgend jaar "gewoon" goud pakt op de 500 en 1000 ja, als hij zichzelf tenminste fysiek en mentaal weer terugvindt..quote:Op maandag 27 februari 2017 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog wel een comeback van onze Russische vriend.
Hoogtepunt voor mij was dat Jorisgod van der Berg minutenlang teleurgesteld oreerde over dat Knegt tweede was geworden (mss al gememoreerd maar toch).quote:Op maandag 27 februari 2017 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Haha ze hebben het commentaar inderdaad aangepast, dat "ZE WORDEN 1 en 2!" is er keihard uitgesneden.
En echt in élke rit ook een statistiekje noemen he..quote:Op zondag 26 februari 2017 23:53 schreef Remzz het volgende:
Erik van Dijk moet echt eens ophouden met al die Nederlandse referenties
Wederom gelachen, genoten. Gewoon deze man ook in dienst houden na dit, haha.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoogtepunt voor mij was dat Jorisgod van der Berg minutenlang teleurgesteld oreerde over dat Knegt tweede was geworden (mss al gememoreerd maar toch).
Orie regelt dit wel #Vanvelde #Groothuis #Tuitert #Timmerquote:Op maandag 27 februari 2017 09:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Yuskov op de 1500.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij volgend jaar "gewoon" goud pakt op de 500 en 1000 ja, als hij zichzelf tenminste fysiek en mentaal weer terugvindt..
quote:Op maandag 27 februari 2017 13:48 schreef Marcoss het volgende:
"Poutala werd in 1963 12de op de 1000 meter op het WK"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |