Vast niet. Vast voor de VS of Canada om er reclame tussen te kunnen gooien.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan toch echt niet speciaal voor NOS zijn? Wat een treurnis
Hege hoeft niet snel te schaatsen om het een goede rit te makenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende rit nu wordt een kuttijd vanwege geen luchtcirculatie
Die hadden er bij het EK sprint (toen het ook was) weinig baat bij..quote:Op zondag 26 februari 2017 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vast niet. Vast voor de VS of Canada om er reclame tussen te kunnen gooien.
vanmiddag hadden ze ruim de tijd voor Joep in de Kuipquote:Op zondag 26 februari 2017 22:42 schreef Montov het volgende:
Gelukkig hebben we een presentation break, want zo'n diepte reportage kan je niet op een ander moment uitzenden.
De vieze manquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanmiddag hadden ze ruim de tijd voor Joep in de Kuip
Dat heb ik toen blijkbaar gemist.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hadden er bij het EK sprint (toen het ook was) weinig baat bij..
Dan zet ik mijn tv altijd standaard uitquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Joep ging iedereen die voorbijliep een handje geven tijdens interviewsquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |