Idd.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Zorro het volgende:
Commentatort die verbaasd doet dat Ter Mors geen tijd pakt
NPO .... is niks meer..quote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Zorro het volgende:
Helaas nog geen plek stijgingquote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is eerste stap op Adelskalender
En ze wordt geen 2e, maar 3e ligt wel in handbereik
Ik denk dat hij bedoelde op Richardson en Erbanova.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Zorro het volgende:
Zilver kan ook nog makkelijkquote:Op zondag 26 februari 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is eerste stap op Adelskalender
En ze wordt geen 2e, maar 3e ligt wel in handbereik
ik heb het gevoel dat ze van Herbert af willen bij de NOSquote:Op zondag 26 februari 2017 21:07 schreef Remzz het volgende:
We missen Herbert echt, hij is er tevaak niet dit seizoen.
Nee, daar wint ze geen plaatsen.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
edit: al bedoelde je op de Adelskalender waarschijnlijk
Jorien Voorhuis is niet in Calgaryquote:Op zondag 26 februari 2017 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan ze nu dweilen of bijna direct door?
Herbert moest het hele weekend commentaar geven in Zweden en ik denk dat hij dat nog leuker vindt ook..quote:Op zondag 26 februari 2017 21:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ze van Herbert af willen bij de NOS
Nee doelde op WK Sprint ja, maar zie dat het slechts 0.4 verschil is. Precies wat ze gisteren pakte op 1000m. Zou kunnenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zilver kan ook nog makkelijk
edit: al bedoelde je op de Adelskalender waarschijnlijk
Joris v/d Berg was daar, dat vond ik ook al zo raar.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Herbert moest het hele weekend commentaar geven in Zweden en ik denk dat hij dat nog leuker vindt ook..
Geloof ik niet. Herbert is by far de beste wielren- en schaatscommentator bij de NOS.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ze van Herbert af willen bij de NOS
Serieus ja? Dacht dat ik hem een keer hoorde bij zo'n marathon, maar dat zal dan wel niet..quote:Op zondag 26 februari 2017 21:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joris v/d Berg was daar, dat vond ik ook al zo raar.
Aan de Mart kan niemand tippenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Herbert is by far de beste wielren- en schaatscommentator bij de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |