Haar PB is nu 7.06 in Heerenveen. Dat kan wel scherperquote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet vaak een 5 kilometer zien rijden, kan me niet voorstellen dat ze zo even sub 7 minuten uit haar mouw schud.
Erbanova zo ook.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:01 schreef b2py het volgende:
Hege doet altijd wel erg enthousiast dat pak direct open
Met haar huidige vorm/gezondheid niet, maar ze heeft een paar jaar geleden laten zien dat ze de lange afstanden prima onder de knie heeft. Dan moet ze 's een keer in topvorm in Calgary/SLC kunnen pieken.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef franklop het volgende:
[..]
De vraag is; gaat ze zin hebben om nog haar best te doen op allround vlak?
Mja allround toernooien worden daar zelden georganiseerd. Daar volgend jaar ook enkel weer wereldbekers.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met haar huidige vorm/gezondheid niet, maar ze heeft een paar jaar geleden laten zien dat ze de lange afstanden prima onder de knie heeft. Dan moet ze 's een keer in topvorm in Calgary/SLC kunnen pieken.
is BZV niet interessant?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet vaak een 5 kilometer zien rijden, kan me niet voorstellen dat ze zo even sub 7 minuten uit haar mouw schud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |