PSV is dit seizoen bijna altijd de betere geweest. Dus rare postquote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel luizig scoren tegen de verhouding in.
Het lijken wel Duitsers.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel luizig scoren tegen de verhouding in.
Op die manier pakt PSV toch zo ongeveer elke wedstrijd de punten?quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef GGMM het volgende:
De hele wedstrijd NIKS creëren, 20 kansen tegen krijgen en toch scoren
Ik ben er blij mee, daar niet van, maar dit houden ze natuurlijk nooit vol.
Toch al aardig wat potjes op rij. Gek want eerder was het andersom.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef GGMM het volgende:
De hele wedstrijd NIKS creëren, 20 kansen tegen krijgen en toch scoren
Ik ben er blij mee, daar niet van, maar dit houden ze natuurlijk nooit vol.
Volgens davy niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier pakt PSV toch zo ongeveer elke wedstrijd de punten?
Ik hoop altijd maar dat je een troll bent.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is dit seizoen bijna altijd de betere geweest. Dus rare post
Volgens davy niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch al aardig wat potjes op rij.
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch al aardig wat potjes op rij. Gek want eerder was het andersom.
Laat de statistieken dan zienquote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat je een troll bent.
Pauline van Deutekom is trots op je.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef KingRoland het volgende:
Jullie kunnen van alles zeggen, maar een punt is een punt.
Dat wordt al weken gezegd. En toch blijven die moffen maar winnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:53 schreef Poepz0r het volgende:
Feyenoord had natuurlijk allang 5-0 voor kunnen staan. Ook al wint PSV dit die gaan geen kampioen worden, wat een armoede
Tegen Utrecht en Heerenveen hebben ze gewoon sterke wedstrijden gespeeld naar mijn beleving.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
tijd voor de 1-2quote:Op zondag 26 februari 2017 15:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord had het al eerder af moeten maken. Nu heb je dit.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |