ik heb een peuter die graag samen speeltquote:Op zondag 26 februari 2017 23:44 schreef Hilzillah het volgende:
Dat is dus echt een goeie verbetering SQ! Dat plooierige zag er een beetje rommelig uit. Mosterd geel is wel heel erg gaaf!
Placenta, ik wil hem echt niet zien. Ik wordt er helemaal week van op de maag![]()
Iemand trouwens een idee wat ik met een 3.5 jarig jongetje kan gaan doen? Ik voel me rete schuldig. Vent werkt de hele dag (dagdienst of avonddienst) ik zelf kan niet langer dan 10/15 minuten lopen door die klote liespijn, klimmen klauteren valt ook af. Wat blijft er nog over?
We trashen the place compleet met knutselen, koekjes bakken.... maar dat hebben we ook een beetje gezien.
Masha en de Beer of Sing kijken in de bios! Of de Lego film, maar die is officieel 6+quote:Op zondag 26 februari 2017 23:44 schreef Hilzillah het volgende:
Dat is dus echt een goeie verbetering SQ! Dat plooierige zag er een beetje rommelig uit. Mosterd geel is wel heel erg gaaf!
Placenta, ik wil hem echt niet zien. Ik wordt er helemaal week van op de maag![]()
Iemand trouwens een idee wat ik met een 3.5 jarig jongetje kan gaan doen? Ik voel me rete schuldig. Vent werkt de hele dag (dagdienst of avonddienst) ik zelf kan niet langer dan 10/15 minuten lopen door die klote liespijn, klimmen klauteren valt ook af. Wat blijft er nog over?
We trashen the place compleet met knutselen, koekjes bakken.... maar dat hebben we ook een beetje gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilz, lastig als je zelf ook niet fit bentKnutselze!
Hier nog steeds een super beweeglijke baby, ze draait echt nog alle kanten opIk heb af en toe een zware buik maar geen echte harde buiken oid, dus ik hoop dat de stress zo veel mogelijk langs haar heen gaat
ja die werd er uit geforceerd, dat telt nietquote:Op maandag 27 februari 2017 09:02 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
UD voor SQ! M. Kwam precies op haar UD toch? Dan kan Noud eigenlijk niet achterblijven natuurlijk
Oh...quote:Op maandag 27 februari 2017 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja die werd er uit geforceerd, dat telt niet
Ga nou maar gewoon baren. Kan deze weer uit mijn AT.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou kijk mijn UD is dan wel vandaag maar ik ben woensdag pas 40 weken. Want ik heb mijn menstruatie en eisprong nogal op de klok dus dat weet ik zeker. Dus hij komt pas in maart
(Of telt het moment van batsen?)
nu ga ik expres mikken op 42+3 natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2017 09:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon baren. Kan deze weer uit mijn AT.
Oh, en ik visualiseer. Niet grappig.
Moet je vooral doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ga ik expres mikken op 42+3 natuurlijk
Ik dacht dat het de eerste dag van de laatste menstruatie was i.c.m. de duur van jouw cyclus.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou kijk mijn UD is dan wel vandaag maar ik ben woensdag pas 40 weken. Want ik heb mijn menstruatie en eisprong nogal op de klok dus dat weet ik zeker. Dus hij komt pas in maart
(Of telt het moment van batsen?)
voor wat het waard is... bij mauw zat er bijna vier weken verschil tussen de poten en de buik. Ik begrijp dat ze voorzichtig zijn, maar de kans dat het niks betekent is nog altijd het grootstquote:Op maandag 27 februari 2017 10:13 schreef kazy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de eerste dag van de laatste menstruatie was i.c.m. de duur van jouw cyclus.
Op basis daarvan zou ik ook pas omstreeks 14 juli gaan bevallen en daar ga ik ook vanuit eigenlijk.
Mijn man en ik vragen ons ook af of we mede daardoor nu een klein geschat kind hebben. Volgens de echoscopiste was dat niet mogelijk, maar ergens geloof ik dat niet.. Snap wel dat ze de datum niet meer aanpassen, maar alle andere ledematen zaten vorige week omstreeks die termijn, behalve de armen en benen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |