Moeten ze eerst nog weten te winnen van psv... Ajax speelt ook al weken als een natte dweilquote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit. Deze 5 punten maakt Ajax niet meer goed. Ook al winnen we van Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet.
Op basis van doelsaldo gaat Ajax het niet redden.
Ja klopt, daarom. Vandaag is het kampioenschap beslist, zou wellicht ook met een gelijkspel zo zijn. Feyenoord had echt moeten verliezen vandaag.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog weten te winnen van psv... Ajax speelt ook al weken als een natte dweil
Feyenoord gaat van de 9 resterende wedstrijden (excl Ajax-uit) er niet nog 8 winnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit. Deze 5 punten maakt Ajax niet meer goed. Ook al winnen we van Feyenoord in Amsterdam. Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet.
Op basis van doelsaldo gaat Ajax het niet redden.
Bij jou misschien, weet jij veel wat het weer doet waar StarGazer isquote:Op zondag 26 februari 2017 17:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Regent niet en ook niet zo koud.
Ajax ook nietquote:Op zondag 26 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord gaat van de 9 resterende wedstrijden (excl Ajax-uit) er niet nog 8 winnen.
Wellicht niet, maar Ajax ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord gaat van de 9 resterende wedstrijden (excl Ajax-uit) er niet nog 8 winnen.
Durf ik nog niet te zeggen... Dit Feyenoord heeft 0 ervaring met kampioensstress... Kon nog wel eens een factor gaan wordenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom. Vandaag is het kampioenschap beslist, zou wellicht ook met een gelijkspel zo zijn. Feyenoord had echt moeten verliezen vandaag.
"Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet." geloof ik niks van. Over Ajax zei ik niets.quote:
Als je twee punten verspeelt win je dus niet allesquote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet." geloof ik niks van. Over Ajax zei ik niets.
Fair enough... Aan de andere wordt er al vanaf ronde 2 geroepen dat "dit niet goed kan blijven gaan voor Feyenoord"...quote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Feyenoord verspeelt hooguit 2 punten in Heerenveen of Arnhem, meer niet." geloof ik niks van. Over Ajax zei ik niets.
Ik zeg toch ook dat ze er geen 8 gaan winnen (van de tien, dus inclusief een gelijkspel bij Vites of Heerenveen en verlies in Amsterdam).quote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je twee punten verspeelt win je dus niet alles
Wat prefereer je? Verlies, of gelijk? Bij verlies heeft psv weer hoop op de 2e plek nlquote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Als Ajax nu ook nog punten laat liggen kan mn weekend niet meer stuk
Ze hebben dit seizoen wel zo ongeveer alles mee natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2017 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fair enough... Aan de andere wordt er al vanaf ronde 2 geroepen dat "dit niet goed kan blijven gaan voor Feyenoord"...
Staan nu al 24 rondes op de eerste plek...
Valt toch wel mee. Vorig jaar in de eerste seizoenshelft wel. Dit seizoen doen ze het voornamelijk op eigen kracht.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen wel zo ongeveer alles mee natuurlijk
Deel geluk, maar grotendeels "gewoon" de beste van de competitie. Meest stabiel, meest scorende, minste tegen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft alleen maar pech dit jaar?quote:Op zondag 26 februari 2017 17:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon heel slecht dit jaar... Ze (en psv) hebben enkel heel veel geluk met het feit dat de rest nóg slechter isquote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax heeft alleen maar pech dit jaar?
Vooral wilskracht. Niet in paniek raken als je na 80 minuten nog op 0-0 staat tegen een laagvlieger en zo. Vorig seizoen zag je dat het hele team dan als een blinde kip naar voren ging rennen en dat alles in elkaar stortte.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deel geluk, maar grotendeels "gewoon" de beste van de competitie. Meest stabiel, meest scorende, minste tegen.
De eerste echt krachtmeting van Feyenoord van 2017 was vandaag. Toegegeven, PSV werd volledig weggespeeld, dus jaquote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Vorig jaar in de eerste seizoenshelft wel. Dit seizoen doen ze het voornamelijk op eigen kracht.
Niks niet "flinke dosis"... Maar wel wat iddquote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral wilskracht. Niet in paniek raken als je na 80 minuten nog op 0-0 staat tegen een laagvlieger en zo. Vorig seizoen zag je dat het hele team dan als een blinde kip naar voren ging rennen en dat alles in elkaar stortte.
En daarnaast ook een flinke dosis geluk inderdaad, maar dat hoort er ook bij.
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:29 schreef Joezi het volgende:
Lijkt wel of niemand meer durft te stiften, wat is dat toch!
Ach als een ploeg drie keer over de middellijn komt tegen Ajax dan spelen ze goed.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heracles speelt goed, Ajax niet.
Ervaring.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:31 schreef StarGazer het volgende:
Zul je zien, brengt ie Westermann....
Westermann:quote:Op zondag 26 februari 2017 17:31 schreef StarGazer het volgende:
Zul je zien, brengt ie Westermann....
quote:Ik zal er staan als ik nodig ben. Maar of ik dit zo lang volhoud… Ajax is gewoon een opleidingsclub, daar pas ik met mijn 33 jaar eigenlijk niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |