Staat die Neres meteen basis?quote:
Nee het is weer gezellig kijken naar die prutsers Younes en Traoré. Dolberg die ook lekker recht op de keeper schootquote:
Winnen toch welquote:Op zondag 26 februari 2017 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is weer gezellig kijken naar die prutsers Younes en Traoré. Dolberg die ook lekker recht op de keeper schoot
Zou wat zijn in het weekend van Feyenoord-PSV dat ze punten laten liggenquote:
Natuurlijk gaan we wel punten verspelen, Ajax is echt heel slecht na de winterstop.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:40 schreef Elan het volgende:
Zie Ajax dit seizoen geen punten meer verspelen eigenlijk.
Hooguit misschien gelijkspelletje tegen Feyenoord.
Typisch Ajax ja. Maar de aanval is gewoon ook veel te matig van ons om kampioen te worden.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wat zijn in het weekend van Feyenoord-PSV dat ze punten laten liggen
Op papier natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch Ajax ja. Maar de aanval is gewoon ook veel te matig van ons om kampioen te worden.
Kijk naar het verschil in doelpuntenproductie tussen de aanval van Feyenoord en die van Ajax, dat is het grootste verschil tussen beide ploegen.quote:
Jorgensen gouden zet ook welquote:Op zondag 26 februari 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar het verschil in doelpuntenproductie tussen de aanval van Feyenoord en die van Ajax, dat is het grootste verschil tussen beide ploegen.
Prima keepertje ja. Al zal Vermeer volgend jaar gewoon weer onder de lat staan lijkt mequote:
Dit baseer je op helemaal niks.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Neres a la Sulejmani gaat floppen
Natuurlijk niet, maar gewoon voorgevoelquote:Op zondag 26 februari 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit baseer je op helemaal niks.
Je lijkt wel een PVV'er met je afgaan op onderbuikgevoelens.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar gewoon voorgevoel
Als ik af moet gaan op mijn onderbuikgevoelens wordt het tijd dat ik eens de deur uit ga om boodschappen te doenquote:Op zondag 26 februari 2017 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een PVV'er met je afgaan op onderbuikgevoelens.
Lekker man, kijken wat ik zo ga eten.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik af moet gaan op mijn onderbuikgevoelens wordt het tijd dat ik eens de deur uit ga om boodschappen te doen
Hier hebben we een mooi chili.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man, kijken wat ik zo ga eten.
Real wordt toch kampioen met twee vingers in de neusquote:Op zondag 26 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Barca gewonnen van Atleti zag ik
Verschil is toch 'maar' 4 punten als Madrid gewoon vanavond en van Celta wint. Waag ik toch ergens te betwijfelen aangezien Celta Real ook gewoon stunde in Balaidos. Ik denk dat ze Barcelona ook zaterdag het lastig gaan maken, heel erg.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real wordt toch kampioen met twee vingers in de neus
Valt wel mee, is nog best close.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real wordt toch kampioen met twee vingers in de neus
quote:Op zondag 26 februari 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verschil is toch 'maar' 4 punten als Madrid gewoon vanavond en van Celta wint. Waag ik toch ergens te betwijfelen aangezien Celta Real ook gewoon stunde in Balaidos. Ik denk dat ze Barcelona ook zaterdag het lastig gaan maken, heel erg.
Zat deze pot toevallig te kijken, maar MSN oogt wel stuk minder sprankelend dan vorige seizoenen. Heel wat minder zelfs. Vooral Messiquote:Op zondag 26 februari 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, is nog best close.
Barcelona mag Messi danken dat ze nog zo hoog staan.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zat deze pot toevallig te kijken, maar MSN oogt wel stuk minder sprankelend dan vorige seizoenen. Heel wat minder zelfs. Vooral Messi
Ik zal het hem vragenquote:Op zondag 26 februari 2017 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is WP nog wel eens actief eigenlijk?
Wil hem vragen of hij komend weekend ook naar Rotterdam komt.
Hij is niet thuisquote:Op zondag 26 februari 2017 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is WP nog wel eens actief eigenlijk?
Wil hem vragen of hij komend weekend ook naar Rotterdam komt.
Ok, bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |