Bij Heather niet, die ging naar 0,0quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
Nee maar ze vergelijken niet de rit maar het klassement
daar stonden Bergsma en kodaira gelijk bij ingaan laatste bocht. Lijkt me ook niet te kloppenquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
Maar Kodaira zou dan toch juist een grotere voorsprong hebben? Nu leek alsof het verschil 0.0 seconden was.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
Jammer dat Sven vandaag niet rijdt. Dat had hij het adelskalendern kunnen verschroeienquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bij Heather niet, die ging naar 0,0
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:47 schreef franklop het volgende:
[..]
daar stonden Bergsma en kodaira gelijk bij ingaan laatste bocht. Lijkt me ook niet te kloppen
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar Kodaira zou dan toch juist een grotere voorsprong hebben? Nu leek alsof het verschil 0.0 seconden was.
zie edit in vorige postquote:Op zaterdag 25 februari 2017 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
edit en dan klopt het nog niet dus idd kapot
Nee bedoelde als cynische post over die pun. Ik kijk niet genoeg schaatsen om te kunnen oordelen.quote:
Verplicht zelfs.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Dames rijden ongeveer 2s sneller dan op laaglandniveau. Dan is een WR straks misschien wel mogelijk.
Is dat een mix tussen een Mars een een Mexicano?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:03 schreef Aguero het volgende:
Wat doet Trevor Marsicano tegenwoordig eigenlijk?
Praise the lord.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:03 schreef Aguero het volgende:
Wat doet Trevor Marsicano tegenwoordig eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |