Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik verder niet zo relevant voor dit topic.
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragenquote:Op zondag 26 februari 2017 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat uitmaakt. Je hebt jarenlang geschitterd met offtopic posten.
Ja, geen idee eigenlijk. Verveling of zo.quote:Op zondag 26 februari 2017 12:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb je zo vaak een andere UI? #durftevragen
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Waar wordt er gesneerd Stijn?quote:Op zondag 26 februari 2017 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afkappen als je gesneerd wordt. Niet zo slim, dit.
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Nou laten we hopen dat de koers van een iets hoger niveau is dan de laatste paar posts dit topic.
Kijk, een inhoudelijk en relevante post. Dank daarvoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas staat Brussel-Kuurne-Brussel zelden garant voor spektakel dus ik vrees er behoorlijk voor. De laatste leuke editie is al van zeven jaar geleden me dunkt. Traksel tussen de sneeuwmuren, de regen en de hagel bij -12 graden. Geweldig, geweldig, geweldig.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-02-2017 om 14:57:26#KBK 75 km to go. 16 riders on 2'34" behind the break. Team LottoNL-Jumbo chasing in the peloton at 40". reageer retweet
Grote ploegen wel allemaal meerdere knechten meequote:Op zondag 26 februari 2017 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet nog zien of de groep der favorieten 75km blijft samenwerken.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 26-02-2017 om 14:59:08#KBK @lars_boom and @wynants82 DNF reageer retweet
Alle belangrijke ploegen zijn mee. Dat Israel Cycling Academy niet mee is, is niet boeiend.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer ploegen afwezig.
Maar die hebben niet een favoriet voor de zege in de ploegquote:Op zondag 26 februari 2017 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer ploegen afwezig.
#pray4dylanquote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Ik heb medelijden met Groenewegen !
Hij had zelf ook mee kunnen gaan.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Mja, als er wel iemand mee was geweest in de kopgroep, was het ook Groenewegen zelf vast niet geweest.. Dan was hij alsnog klaar voor vandaagquote:Op zondag 26 februari 2017 15:03 schreef forzaudinese het volgende:
Dat zou je wel willen met de Fok Premier Cycling League in je achterhoofdquote:Op zondag 26 februari 2017 15:00 schreef wimderon het volgende:
Cofidis heeft ook een sterke ploeg hier, zullen wel even op Bouhanni moeten wachten.
Lars Boom en Wynants hadden hem goed moeten afzetten en uitgerekend deze 2 zijn al uit de wedstrijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij had zelf ook mee kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |