Waarom ga jij niet meer met hun om?quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:38 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Geen contact meer mee, maar zij gaan nog altijd met elkaar om. Jarenlang mee omgegaan tot zo'n 8 jaar geleden en we gingen altijd samen overal heen.
>10 mensen bij elkaar zijn echt grote groepen. En 30 was willekeurig genoemd, iemand op het forum hier noemde dat hij uitging met zo'n aantal mensen.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:34 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel zo'n groep vrienden. Vakanties komt er niet meer van want iedereen gaat met partner maar festivals nog wel. Is echt super gezellig
Maar ik kan natuurlijk niet inschatten of iedereen in die groep het zelfde antwoord geeft. Misschien zit er wel iemand tussen die ik als vriend beschouw en die mij wat voor lief neemt
Waarom zou het niet kunnen?
Het zijn er geen 30 trouwens maar wel meer dan 10 (wat ook nogal ver uit elkaar ligt, waarom die 2 getallen?)
Het ding is dat als mijn vrienden bevriend raken met iemand dat vaak iemand is die het zelfde in het leven staat als zij, en dus als mij. Dat is best een prima begin toch
Want die vriendengroep zijn geen vrienden van jequote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:08 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb er ook eentje van bijna 20 man. Maar ze komen niet allemaal op mijn verjaardag, vrienden vind ik iets anders dan vriendengroep.
Uit elkaar gegroeid.. en verhuisd naar andere kant van het land.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 10:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet meer met hun om?
VVV'tjesquote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:17 schreef Chaes het volgende:
Ik heb eigenlijk verschillende vriendengroepen, de ene groep zie ik vaker dan de andere.
Aantal studiegenoten van me zijn goede vrienden geworden, stuk of 5, waarmee ik regelmatig dingen onderneem. Met m'n jaarclub doe ik vooral veel. En dan nog wat VVV'tjes die ik een paar keer per jaar zie (meestal 5-10 man).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |